• Ik ben gisteren uit geweest, maar had het wel weer voor gezien om half vier 's nachts/ 's ochtends. Dus ik pak mijn sleuteltje en stop die in het slot. Maar toen kwam het probleem: Het sleuteltje wilde niet in het slot. Dus ik prutste en prutste, maar uiteindelijk gaf ik het op en vroeg ik de bewaker voor wat hulp. Na veel gepruts van hem, brak mijn sleuteltje af. Heel, heel fijn. Gelukkig wilde de fotograaf aan die bij de uitgaansgelegenheid werkt mij naar huis brengen op zijn brommer, dus hij ging heen en weer rijden speciaal voor mij. En man, wat was ik hem dankbaar. Want ik belde eerst met zijn mobiel, maar mijn vader nam niet op en ik wilde hem stiekem ook niet wakker bellen en ik zou het sneu vinden moest hij zijn bed uit moeten komen om mij op te halen. Laat staan als ik had moeten lopen.. D': Maar ik vond het echt zo aardig dat hij me wilde brengen, ondanks dat hij daardoor weg moest. Yes, ik kan zulke mensen zo hard waarderen. En het was nog gezellig op de brommer ook! Plus het goede nieuws: Ik heb vandaag mijn fiets opgehaald met mijn vader (hij was niet eens, gelukkig), en mijn fiets stond er dus nog. Ook nog is recht op.

    Heb jij ook wel eens van die momenten waar je iets heel erg kan waarderen?


    Pretty is just a pretty word.

    Waw, dat is enorm kut. D: maar ook zo enorm leuk! Erg lief van die man om je te brengen! Dat er nog lieve mensen bestaan. :\

    Ik waardeer het als mensen uit zichzelf stoppen om mij over te laten op straat. Elke ochtend moet ik vijf minuten wachtn voordat ik mijn stoplichtloze kruispunt over wil. En dan maakt mijn hart wel een spongetje als iemand dan stopt zodat ik over kan :'D

    [ bericht aangepast op 19 april 2015 - 12:49 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Wat vervelend van die sleutel maar toch wel ontzettend lief dat hij je kwam halen en brengen!

    Altijd als ik opstap ga, dan zijn er altijd wel vrienden van mijn broer of neef die me thuis brengen aangezien ze niet willen dat ik zo laat nog alleen over straat loop (zelfs niet nu ik nu 18 ben) maar ik waardeer het heel erg, aangezien sommigen van ze ook eerder stoppen met feesten omdat ik eerder weg wil, oops :')
    En ik waardeer mijn moeder altijd enorm, aangezien ze altijd voor me klaar staat en ik kan haar 24/7 bellen als er iets is


    Life is a beautiful struggle

    Wauw, wat lief dat die man zo vriendelijk was om je te willen brengen. ^^

    Ik waardeer het ook, zoals hierboven al wordt gezegd, als mensen uit zichzelf stoppen zodat ik kan oversteken. Of wanneer iemand een gesprekje met me begint of me een complimentje geeft, zonder dat ik die persoon daadwerkelijk ken. Stiekem vind ik dat altijd wel leuk, vooral omdat het zo oprecht overkomt. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Awh, vervelend van die sleutel, maar vet lief dat je een lift kreeg. Echt lief van hem.


    -

    Zulke mensen zijn er vaak net op het goede moment

    Ik had een poosje terug dat mijn ketting eraf lag. Ik had best een zwaarbeladen fiets en ik was op hakken, en het was echt nog minstens een halfuur lopen naar huis, dus ik ging proberen de ketting er zelf weer op te leggen, maar het lukte me telkens net niet. Ik was in best een drukke straat en er stopte niemand, maar uiteindelijk, na 10 minuten prutsen kwam iemand me helpen en die had het in 1 minuut voor elkaar(krul)


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Naaahw, wat lief van die meneer! En gelukkig dat je pa niet kwaad was en je je fiets heel hebt terug kunnen halen! :3

    Ik kan jou momenteel waarderen. <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    GandalfTheSexy schreef:
    Naaahw, wat lief van die meneer! En gelukkig dat je pa niet kwaad was en je je fiets heel hebt terug kunnen halen! :3

    Ik kan jou momenteel waarderen. <3

    <3


    Pretty is just a pretty word.

    Mooie dingen zijn dat!
    Ik had in december een begrafenis van de oma van mijn beste vriendin. Er waren alleen in de buurt waar zij woonde twee crematoriums met dezelfde naam en ik was per ongeluk naar de verkeerde gegaan. Stond ik daar in mijn eentje, vragend naar het afscheid van haar opa. Toen vertelden ze me dat ze een dochterbedrijf hebben in een nabij gelegen plaatsje, maar ik had nog maar een kwartier voor de formaliteit zou beginnen en het was een uur met het OV. Toen heeft een van de medewerkers me er met de auto heen gebracht. Dat vond ik echt bijzonder.


    Every villain is a hero in his own mind.

    DolGuldur schreef:
    Mooie dingen zijn dat!
    Ik had in december een begrafenis van de oma van mijn beste vriendin. Er waren alleen in de buurt waar zij woonde twee crematoriums met dezelfde naam en ik was per ongeluk naar de verkeerde gegaan. Stond ik daar in mijn eentje, vragend naar het afscheid van haar opa. Toen vertelden ze me dat ze een dochterbedrijf hebben in een nabij gelegen plaatsje, maar ik had nog maar een kwartier voor de formaliteit zou beginnen en het was een uur met het OV. Toen heeft een van de medewerkers me er met de auto heen gebracht. Dat vond ik echt bijzonder.

    Daar heb ik echt veel respect voor!


    Pretty is just a pretty word.