Mijn mechelse herder van 11 jaar is ziek, goed ziek. Ze eet niet meer of met veel moeite en ze is aan de diarree en moet spugen.
We zijn er al mee naar de dierenarts geweest en die vermoed ouderdom nier en lever falen... Ze heeft tabletten tegen misselijk zijn en maagzuur remmers maar tot nu toe (sinds dinsdag) hebben ze geen effect gehad.
Terug gaan heeft geen zin, want de dierenarts kon niks meer doen als ze aan het einde van de week nog niet at. Het enige wat ze nog kan doen is de zwaarste beslissing die wij moeten maken voor onze lieve schat.
Als het aan mijn moeder ligt wordt ze vandaag nog ingeslapen. Maar ik vind ondanks dat ze (bijna) niet eet ze nog vrolijk naar je toe komt, lekker Door het grasveld rolt, blaft naar andere honden en nog graag met de bal speelt het nog geen tijd is. Anderzijds is Iris een taaie, en laat ze niet snel zien hoeveel pijn ze werkelijk heeft, ook dit kan de rede zijn dat ze nog altijd lekker speelt....
ik weet gewoon niet wat de juiste beslissing is, en ja ik weet dat jullie dat niet kunnen beslissen. Maar ik vind het gewoon moeilijk om niet aan mezelf te denken maar aan de hond vooral dus omdat ze nog speelt etc. Maar niet eet.
you never leave my mind, even when i have a million things to worry about