• Hallo.

    ik wil graag weten hoe jullie de covers maken

    Welke site gebruiken jullie?

    En ik wil graag weten hoe je van een plaatje waar een persoon op staat die persoon van het plaatje in een ander plaatje kan zetten zoals de meeste cover makers dat denk ik doen.

    Groetjes Keya


    Have Courage And Be Kind ~ Cinderella

    MT ik wil het ook wel eens weten :Y)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik gebruik geen website, maar GIMP, een programma dat je gratis kunt downloaden. ^^
    Als je een deel van een plaatje in een andere afbeelding wilt plakken, moet je beide afbeeldingen openen en het stukje uit het voorste plaatje dat je wilt houden uitknippen. Dat kan op veel verschillende manieren, maar als je eenmaal weet hoe het moet is het erg simpel. Er staan een hoop tutorials op bijvoorbeeld YouTube en Tumblr.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik gebruik GIMP (kan je gratis downloaden zoals hier boven mij al is gezegd), Adobe Photoshop Elements 6.0 (dit stond standaard op mijn computer, dus ik heb geen idee of je dit gratis kan downloaden) en af en toe gebruik ik ook de website Picmonkey.
    Zoals hierboven ook al gezegd, je kan op youtube en internet altijd wel genoeg tutorials vinden die je kunnen helpen met van alles.

    [ bericht aangepast op 5 april 2015 - 15:31 ]


    16 - 09 - '17

    Florrie schreef:
    Ik gebruik GIMP (kan je gratis downloaden zoals hier boven mij al is gezegd), Adobe Photoshop Elements 6.0 (dit stond standaard op mijn computer, dus ik heb geen idee of je dit gratis kan downloaden) en af en toe gebruik ik ook de website Picmonkey.
    Zoals hierboven ook al gezegd, je kan op youtube en internet altijd wel genoeg tutorials vinden die je kunnen helpen met van alles.

    Adobe is niet echt gratis haha c; Dat is meestal rond de 800/1000 euro tenzij je een Creative Cloud koopt dan betaal je 80 euro per maand voor het hele pakket geloof ik. Of course kan je het illegaal downloaden, maar dan moet je maar even een pb sturen.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Wolfstar schreef:
    (...)
    Adobe is niet echt gratis haha c; Dat is meestal rond de 800/1000 euro tenzij je een Creative Cloud koopt dan betaal je 80 euro per maand voor het hele pakket geloof ik. Of course kan je het illegaal downloaden, maar dan moet je maar even een pb sturen.


    Wooooow, ben ik dus even blij dat dit op mijn computer stond.


    16 - 09 - '17

    Met pixlr editor, heel gemakkelijk en gratis (:


    We are only a moment.

    Florrie schreef:
    (...)

    Wooooow, ben ik dus even blij dat dit op mijn computer stond.


    Ja, maar Photoshop Elements 6.0 is ook al vrij oud en ik denk (was bij mij toch) dat je de 12.0 in de Fnac voor +- €100 kan kopen.


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    MT.


    Insanity is all around us.

    Tywin schreef:
    (...)

    Ja, maar Photoshop Elements 6.0 is ook al vrij oud en ik denk (was bij mij toch) dat je de 12.0 in de Fnac voor +- €100 kan kopen.


    Ja klopt, het is al een ouder programma.


    16 - 09 - '17

    Met GIMP. Voor de rest moet je maar tutorials op youtube opzoeken. Daar heb ik t van geleerd :3


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Keya schreef:
    Hallo.

    ik wil graag weten hoe jullie de covers maken

    Welke site gebruiken jullie?

    En ik wil graag weten hoe je van een plaatje waar een persoon op staat die persoon van het plaatje in een ander plaatje kan zetten zoals de meeste cover makers dat denk ik doen.

    Groetjes Keya



    weet nie


    plulululu

    GIMP en een paar sites voor effecten (:

    Maar ik heb geen idee hoe je die fancy letters doet :'DD

    [ bericht aangepast op 14 april 2015 - 20:59 ]


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Littlefinger schreef:
    GIMP en een paar sites voor effecten (:

    Maar ik heb geen idee hoe je die fancy letters doet :'DD


    Lettertypes kan je van de site Dafont halen.


    16 - 09 - '17

    Interesant topic!


    "Don't give up until it's over"

    Ik gebruik GIMP. Op het begin is het best lastig, maar uiteindelijk ga je het meer beheersen en kun je mooie covers en plaatjes maken.


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.