• "Welcome! Welcome, welcome. Happy Hunger Games, and may the odds be ever in your favor."

    Hierbij presenteer ik de allereerste Quizlet Games, met het verschil dat jij, als speler, helemaal niks kunt doen om je lot te veranderen doordat alle gebeurtenissen worden gegenereerd. Elke dag zal ik meerdere keren een update plaatsen over wat er gebeurt in de arena en op het einde van de dag zal er een samenvatting geplaatst worden.

    Informatie
    [list]
    [*]Aanmeldingen sluiten zodra er genoeg deelnemers zijn (24, 2 per district).
    [*]Als je kiest voor een district dat al vol is, zul je in een ander district worden geplaatst.
    [*]Er zal een speeltopic zijn, waar alle gebeurtenissen zullen worden geplaatst.
    [/list]

    Wat moet ik invullen om mee te doen?
    [list]
    [*]Je Quizlet username
    [*]De naam van het personage dat je wilt hebben in de Quizlet games. (Je kunt je eigen naam gebruiken of die van een niet bestaand personage, wat je maar wilt).
    [*]Het district waarin je het liefste wilt zitten.
    [*]Een plaatje van je personage (het liefst zo groot als een avatar op Quizlet).
    [/list]

    Wat hoef ik niet te doen?
    [list]
    [*]Je hoeft geen rol te schrijven (aanmelden op het formulier is het enige wat je hoeft te doen).
    [*]Je hoeft geen district te claimen. Weg is weg en je wordt dan gewoon ergens anders ingedeeld.
    [*]Je hoeft niet te schrijven. Alles wordt voor je gedaan.
    [/list]

    Klik op het plaatje hieronder om naar het speeltopic te gaan.


    We zijn vol!

    [ bericht aangepast op 6 april 2015 - 19:22 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Markey schreef:
    Lol, ik heb hier echt zin in! c:


    Ik ook! ^^


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    22 aanmeldingen op dit moment. Er zijn er dus nog 2 nodig.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik hoop dat we vandaag nog kunnen beginnen. *O*


    Your make-up is terrible

    Kom op mensen, nog maar twee aanmeldingen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik wil anders nog wel iemand inzenden, alleen is het dan misschien niet even leuk meer.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Kun je het in de spothlight zetten? Ik wil wel, maar heb maar vier credits.:'c


    Queer zijn is gewoon alles

          Ik vraag wel even aan mijn zusje of ze zich ook wilt inschrijven. c:


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Ik zet het even op FB. :3


    Your make-up is terrible

    Markey schreef:
          Ik vraag wel even aan mijn zusje of ze zich ook wilt inschrijven. c:


    I'm in. :Y)

    Nog maar 1 persoon nodig. *O*


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik ben benieuwd naar hoe dit gaat. :Y)

    Escobar schreef:
    Ik ben benieuwd naar hoe dit gaat. :Y)


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Gaaf, ik heb me aangemeld als laatste!!!

    Ik snap alleen nog niet helemaal wat ik moet doen..... dus eeuhhhm

    [ bericht aangepast op 6 april 2015 - 15:43 ]


    .......

    Mette_Sprookjes schreef:
    Gaaf, ik heb me aangemeld als laatste!!!

    Ik snap alleen nog niet helemaal wat ik moet doen..... dus eeuhhhm


    Dat is juist het chille, je hoeft basically niks te doen, behalve als je wilt het 'speeltopic' in de gaten te houden. Geen rol schrijven, geen posts niks nada noppes ^^.


    I just caught the wave in your eyes

    Tartle schreef:
    (...)

    Dat is juist het chille, je hoeft basically niks te doen, behalve als je wilt het 'speeltopic' in de gaten te houden. Geen rol schrijven, geen posts niks nada noppes ^^.


    Je wordt gewoon gebruikt als personage. :'D


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys