• Oké, dit is echt een zeiktopic maarja.. xD
    Het scherm van mijn IPod Touch is heel vies , evenals het scherm van mijn mobiel etc. En mijn Nintendo Ds is hierdoor echt onbruikbaar geworden. (Niet dat ik die veel gebruik ofzo) maar mijn apparaten kunnen niet tegen water en ik wil wel een schoon scherm? Heeft iemand tips?

    Xx Spring.

    PS. NIET UITLACHEN!

    glasreiniger


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Colruyt poetsdoekjes! :Y)
    Neen, die dingen werken echt goed, haha.


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    HalfBloodPrince schreef:
    glasreiniger


    Dat heb ik niet, is dat duur ?

    Tywin schreef:
    Colruyt poetsdoekjes! :Y)
    Neen, die dingen werken echt goed, haha.


    Zijn dat van die babydoekjes?

    _Spring schreef:
    (...)

    Zijn dat van die babydoekjes?


    Ik denk het, ja, het is dezelfde substantie, maar het is wel voor schermen bedoeld, denk ik. ^^


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Tywin schreef:
    (...)

    Ik denk het, ja, het is dezelfde substantie, maar het is wel voor schermen bedoeld, denk ik. ^^


    Ik zal het eens proberen.

    Je kan gewoon bij elke winkel (Xenos, Action bijvoorbeeld) speciale doekjes kopen waarmee je schermen kan reinigen. Zo'n pakje kost nog geen euro, volgens mij. Ik heb BASE17 doekjes van de Action.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Je kan gewoon bij elke winkel (Xenos, Action bijvoorbeeld) speciale doekjes kopen waarmee je schermen kan reinigen. Zo'n pakje kost nog geen euro, volgens mij. Ik heb BASE17 doekjes van de Action.

    Dankjewel! Ik zal er binnenkort eens naar gaa kijken.

    _Spring schreef:
    (...)

    Dat heb ik niet, is dat duur ?


    Hebben jullie dat niet? Kun je ook gewoon bij de action kopen ^^


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik maak het scherm van mn laptop schoon met een speciaal doekje waar ik van dat schermreinigerspul op spuit, en daar zat ook een soort van kwastje ding bij om kruimels tussen het toetsenbordweg te vegen / stof van het scherm te vegen. Het was een setje van Grundig, volgens mij heb ik het bij de Action gekocht voor ongeveer 3,50? Werkt ontzettend goed.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Even in de wasmachine.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik gebruik gewoon een vochtig doekje.


    Seasons will change, but I shall remain

    Moth schreef:
    Even in de wasmachine.

    xD

    Heb je een bril? Van die doekjes om je bril schoon te maken dienen daar normaal ook voor. (;

    [ bericht aangepast op 4 april 2015 - 15:14 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Glasreiniger, en nee. Dat is niet duur.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys