• Tien (of meer) personen van compleet verschillende leeftijden worden na een grote explosie van T.B.R.B labs(Testing Bureau of the Reinforcement of Biology) wakker in een ruimte, allemaal op een bed. Ze zijn naar T.B.R.B labs gebracht nadat ze allemaal buiten westen waren geraakt door de klap die de explosie gemaakt heeft. Al snel na het ontwaken komt dokter . . . naar de groep toe en vertelt ze dat de groep met een reden naar T.B.R.B labs is gebracht; ze hebben stuk voor stuk een super kracht gekregen. De reacties van de personen zijn verschillend, de een vind het geweldig en de ander geeft de schuld aan T.B.R.B labs en keert zich tegen hun. De goede personen moeten worden getraind nadat de slechte er vandoor zijn gegaan om wraakplannen te smeden. Kunnen de slechte personen op tijd worden gestopt door de goede, of is het binnenkort het einde van T.B.R.B labs.

    ——Topics:
    Rollentopic 1

    —— Afspeellijsten:
    Hero's
    Superhero - Simon Curtis
    Hero - Nickelback
    Waiting for superman - Daughtry
    Angel with a shotgun - The Cab
    Superheroes - The Script
    3 Doors Down - Kryptonite
    Superwoman - Alicia Keys
    Hall Of Fame - The Script feat. will.i.am

    Villains
    Had Enough - Breaking Benjamin
    Voices - Rev Theory
    We Are One - 12 Stones
    Die Trying - Art of Dying
    Behind Blue Eyes - Limp Bizkit
    Headstrong - Trapt
    Numb - Linkin Park

    [ bericht aangepast op 31 maart 2015 - 22:16 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    De wetenschappers zullen vast niet toestaan dat de jongeren social media hebben.


    •

    Beckendorf schreef:
    De wetenschappers zullen vast niet toestaan dat de jongeren social media hebben.


    Why not als ik vragen mag? (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Beckendorf schreef:
    De wetenschappers zullen vast niet toestaan dat de jongeren social media hebben.


    Hm, dat klopt inderdaad wel... Al hoewel "Cisco" van The Flash een Tumblr blog heeft aangemaakt, haha.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Padeladelalala schreef:
    (...)

    Why not als ik vragen mag? (:


    Ze worden wakker met superkrachten zonder daar toestemming voor gegeven te hebben en kunnen dat door middel van social media met de gehele wereld delen. Lijkt me niet heel handig.

    Daarnaast denk ik dat er mensen zich buiten gesloten gaan voelen als ze dat social media gedeelte niet aan willen maken. Ik in ieder geval wel.


    •

    Ik vind dat ze het wel mogen aangezien de buitenwereld niet weet wie ze zijn omdat ze toch allemaal 'undercover' zijn als ze in hun heldenrol zitten. Maar laten we daar anders over gaan stemmen als er even wat meer in het praattopic zitten. ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Of anders hebben ze een speciale groep waar ze alleen met elkaar kunnen communiceren? Zo iets als Chatzy (:

    [ bericht aangepast op 31 maart 2015 - 17:35 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Padeladelalala schreef:
    Of anders hebben ze een speciale groep waar ze alleen met elkaar kunnen communiceren? Zo iets als Chatzy (:


    Sounds interesting :')


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ik vind het eerlijk gezegd nogal overdreven om voor een RPG personage een social.media iets aan te.maken ;x


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nereid schreef:
    Ik vind het eerlijk gezegd nogal overdreven om voor een RPG personage een social.media iets aan te.maken ;x


    Daarnaast loopt dan alles in de RPG en de chat door elkaar.


    •

    Oké, dan wordt er geen social media aangemaakt.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mij lijkt het juist wel geniaal, maar oké. T is al besloten.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Voor de Villian afspeellijst: Behind blue eyes - The Who?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Rev Theory - Voices. Villains.
    Motorhead - King of Kings. Villains.
    Saliva - I Walk Alone. Villains.

    ik hoop dat dit wat goeds gebracht heeft. ;D MT sowieso.


    I'm your little ray of pitch black.

    Padeladelalala >> Flashing


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    De muzieklijsten begint al lekker vol te raken, hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.