• Aangezien ik geen leven heb en geen zin had om te studeren, pakte ik mijn waterverf maar weer eens uit de kast. Sinds ik erachter ben gekomen dat waterverf helemaal veilig is op de huid, heb ik de afgelopen tijd mijn arm een beetje als canvas gebruikt. Dus vandaag besloot ik inspiratie te halen uit de nieuwe trend in tattoo's: waterverf tattoo's. Het resultaat was zo slecht nog niet:



    Dus toen besloot ik wat met een bewerkprogramma te spelen om de kleur beter uit te laten komen. En toen klikte ik op negatief...



    wow, wat? Hebben jullie al wel eens zulke grappige dingen gedaan met foto's die je bewerkte? Of gebruiken jullie je huid ook als gratis canvas?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ziet er gaaf uit ^^

    Ik schrijf alleen wel eens wat op mijn hand als ik geen papier kan vinden :')

    Ooh, das best mooi! :O
    En nee, haha. Ik ben een ramp in tekenen en ik gebruik mijn mobiel als camera. Dus nein :s


    -

    Herrera schreef:
    Ooh, das best mooi! :O
    En nee, haha. Ik ben een ramp in tekenen en ik gebruik mijn mobiel als camera. Dus nein :s


    Dit is ook de camera van mijn mobiel, hoor. Dus laat je dat niet tegen houden! :P


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik hou van bewerken en nieuwe dingen uitvogelen dus ik kom regelmatig wel eens wat dingen tegen ja :')
    Het ziet er trouwens echt super gaaf uit.


    Life is a beautiful struggle

    Oh wauw, dat ziet er echt heel gaaf uit. ^^ Op de bewerkte versie lijkt het net alsof je glow in the dark verf hebt gebruikt.

    Ik rommel weleens met GIMP, maar de meeste foto's die ik gebruik zijn van internet geplukt. Mijn meest recente wat grotere project was een cover voor een Perciver AU gebaseerd op de tweede Captain America film. Ik had niet verwacht ooit een bezem in Chris Evans' handen te fotoshoppen, maar ik moet zeggen dat het vrij goed is gelukt. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    BoromirOfGondor schreef:
    (...)

    Dit is ook de camera van mijn mobiel, hoor. Dus laat je dat niet tegen houden! :P

    Oh, hihi.
    Nou uhm, je moet mijn foto's eens zien. Faal gewoonweg. Voor een of ander reden, moet ik een stuk of vijf foto's nemen vanwelke zeker de helft wazig zal zijn.


    -

    Wat leuk, lijkt op aquarel tattoos (:
    Af en toe maak ik een cover met GIMP of Photoshop.


    16 - 09 - '17

    Leuk!
    Af en toe bewerk ik een foto, maar ik kan het niet heel uitgebreid.


    Tell me about it, stud.

    Conaway schreef:
    Leuk!
    Af en toe bewerk ik een foto, maar ik kan het niet heel uitgebreid.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ziet er gaaf uit!

    Tijdens de teken- en schilderlessen in de voorgaande jaren op school bekladde ik mezelf altijd per ongeluk met de verf die we gebruikten. Blij dat ik het heb laten vallen, het was altijd een heel gedoe om het eraf te krijgen. :')


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Oeh, ziet er stoer uit!

    Ik zit vrij vaak onder de inkt. Een vriendin van me heeft de neiging om op alles dat los en vast zit te tekenen, inclusief mensen, en omdat ze er vrij goed in is, houd ik haar niet tegen. Bovendien heb ik het idee dat mijn bloed inmiddels al 50% Bic pen inkt is, dus over het spookverhaal dat het giftig zou moeten zijn maak ik me niet heel erg druk meer. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Dat ziet er echt heel mooi uit!

    Vorige week vrijdag was ik aan het waterverven met een vriendin, en toen zei ze dat ze een keer op iemands hoofd wilde schilderen. Ik zei 'doe maar' omdat zij ontzettend goed kan schilderen, maar dit was het resultaat (excuses voor mijn hoofd):

    Mooi! (:


    wat was dit ookalweer

    Wat tof.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Whatsapp schreef:
    Mooi! (:


    26 - 02 - '16