• Hoi!

    Mensen die stufi krijgen, krijgen elke 24e hun stufi, hoorde ik. Nu ben ik in februari 18 geworden en heb vanaf 1 april recht op mijn stufi. Betekent dit dat ik op 1 april krijg (omdat iedereen voor de maand april op 24 maart al krijgt), of moet ik wachten tot 24 april? Ben confused hahaha

    Alvast bedankt :D

    Je krijgt altijd op de 24ste (of rondom die datum) stufi c:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Heb je alles wel netjes aangevraagd?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HalfBloodPrince schreef:
    Heb je alles wel netjes aangevraagd?


    Hoop het wel. Kreeg een brief met hoeveel ik krijg, ze hebben mijn rekeningnummer. Dus ik neem aan dat het goed zit..

    Je kan op internet vinden op welke precieze dagen je je geld krijgt. En het is inderdaad vanaf een bepaald moment in het jaar.

    https://duo.nl/particulieren/student-hbo-of-universiteit/studiefinanciering/betaaldata.asp

    [ bericht aangepast op 29 maart 2015 - 18:26 ]

    Dullahan schreef:
    Je kan op internet vinden op welke precieze dagen je je geld krijgt. En het is inderdaad vanaf een bepaald moment in het jaar.


    Ja, ik had inderdaad gezocht. Maar ze antwoorden elke keer: Na het kwartaal dat je 18 bent geworden. Dat is bij mij 1 april. Dus dan zou ik het op 1 april krijgen lijkt mij? En vanaf dan elke 24e van de maand of rond die datum..

    michaelsllamaup schreef:
    (...)

    Ja, ik had inderdaad gezocht. Maar ze antwoorden elke keer: Na het kwartaal dat je 18 bent geworden. Dat is bij mij 1 april. Dus dan zou ik het op 1 april krijgen lijkt mij? En vanaf dan elke 24e van de maand of rond die datum..

    Staat er een beetje scheef idd. Maar het komt er op neer dat je het dan op de aangestelde datum krijgt. Dus je krijgt niet stufi op 1 april en ook nog op de aangeschreven datum.

    Aangezien je dus vanaf 1 april stufirecht hebt, lijkt me dan je rond 24 april pas je eerste stufi krijgt.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Inderdaad, ze zijn nogal lame. Je krijgt je geld in principe pas na een maand, net als dat je werkt. Je krijgt het gewoon niet van te voren. :Y)


    Your make-up is terrible

    Nee, je krijgt het echt pas op 24 april als je er recht op hebt vanaf 1 april. Er zijn vaste momenten waarop ze stufi uitbetalen en dat geldt ook voor mensen die er voor het eerst recht op hebben. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ghosthunter schreef:
    Aangezien je dus vanaf 1 april stufirecht hebt, lijkt me dan je rond 24 april pas je eerste stufi krijgt.

    Dit. Het gaat om je status vanaf de eerste van de maand. Ik heb dit gehad met uitwonend. Zelfde verhaal.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Je krijgt pas na 23 april je money..
    Waarom omdat je in de drie maanden voor april jarig bent, dus gaat het pas in op de dag van je achttiende maar, je krijgt pas maand later, dus vanaf april.. en niet eerder. en je kan ook stufi bellen en op je duo kijken..
    Want daat staat ook alles...
    Ik ben inmiddels klaar met die stufi gebeuren,, zucht en geloof me PAS op met LENING..
    Ik waarschuw je bij voorbaat, echt waar..
    Pas er echt mee op..


    De zomer loopt het btw ook door..
    Maar dat betekend buffertje geloof ik...
    En niet vergeten als je stopt met je opleiding optijd doorgeven, want ze zijn der echt heel erg streng enzo. op.
    ook als je switcht of iets...


    Enjoy the little things in life, because one day you wi

    Sonyara schreef:
    Je krijgt pas na 23 april je money..
    Waarom omdat je in de drie maanden voor april jarig bent, dus gaat het pas in op de dag van je achttiende maar, je krijgt pas maand later, dus vanaf april.. en niet eerder. en je kan ook stufi bellen en op je duo kijken..
    Want daat staat ook alles...
    Ik ben inmiddels klaar met die stufi gebeuren,, zucht en geloof me PAS op met LENING..
    Ik waarschuw je bij voorbaat, echt waar..
    Pas er echt mee op..


    De zomer loopt het btw ook door..
    Maar dat betekend buffertje geloof ik...
    En niet vergeten als je stopt met je opleiding optijd doorgeven, want ze zijn der echt heel erg streng enzo. op.
    ook als je switcht of iets...


    Meh, neem een lening, schuif het door naar de bank en je krijgt gratis geld (Rente die je van de bank krijgt is hoger dan de rente die je voor de lening betaalt) Plus, het is goedkoper dan een hypotheek en dergelijke.


    quidquid excusatio prandium pro

    SolidSnake schreef:
    (...)

    Meh, neem een lening, schuif het door naar de bank en je krijgt gratis geld (Rente die je van de bank krijgt is hoger dan de rente die je voor de lening betaalt) Plus, het is goedkoper dan een hypotheek en dergelijke.


    this^^


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    SolidSnake schreef:
    (...)

    Meh, neem een lening, schuif het door naar de bank en je krijgt gratis geld (Rente die je van de bank krijgt is hoger dan de rente die je voor de lening betaalt) Plus, het is goedkoper dan een hypotheek en dergelijke.

    Precies, dit doet een vriendin van mij ook. Ze heeft het geleende geld wel echt nodig, maar door volledig te lenen en het op de bank te zetten is ze voordeliger uit dan alleen het bedrag te lenen wat ze nodig heeft. Daarnaast is het helemaal niet raar als je moet lenen hoor, 50% van de studenten leent bij.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Wat is stufi