Goed. Voor ik ga beginnen. Ik heb niets met 'zeiktopics' en ik maak ze eigenlijk nooit. Maar oké.
Hoi (:
Voor ik ga beginnen, ik heb alle namen veranderd.
Probleem 1;
Mijn beste vriendin en ik zijn nogal verschillende personen. Zij is een wat stillere, slimmere persoon waar je eigenlijk niet zo veel van hoort. Terwijl ik een veel socialer iemand ben en meer 'outgoing'.
Normaal maakt het me niet zo veel uit wat mensen doen, maar wat zij doet is me letterlijk 'dom' noemen. Nou is zij de hoogbegaafde persoon die alles meteen snapt, maar heb ik het nou eenmaal iets moeilijker met sommige vakken. Nou ben ik ook niet de hardste werker, maar het is nogal vervelend als iemand er maar op blijft herhalen wat je allemaal fout doet en hoe erg je alles aan het verpesten bent. Even wat quotes van haar, zodat jullie even een beeld krijgen;
'Hoe ben jij ooit Havo/Vwo gaan doen?'
'Ik denk echt dat je autisme hebt.'
'Zonder mij zou je het nooit redden.'
'Als we geen vrienden waren zou je niets mogen.'
'Soms voel ik me net de moeder van een 4 jarig kind.'
Punt van het verhaal, ze vind zichzelf zo enorm leuk en ik ben een of ander dom wicht dat zelf niets kan. Ja, dit klinkt bot maar zo voel ik me er echt over. Ze noemt zichzelf dan ook behoorlijk hoogbegaafd en tja, het feit dat ik heel veel zelflol heb maat me een autist.
Probleem 2;
Ik heb dus last van mijn rug, al sinds ik klein ben. Laatst zijn we er dus achter gekomen dat ik een scheve rug heb en er een soort breuk in zit (namen vergeten, oops). Ik heb er altijd last van en ik kan ook veel dingen niet meer doen, zoals lang zitten, gymen en dingen met dans. Dan bedoel ik rugpijn dat het zo ernstig is dat ik niet meer naar school kan gaan. Ook is dit met logeren/feestjes vaak een probleem, omdat ik van veel bedden ook gewoon meer last krijg.
Nu willen mijn vriendinnen dus gaan kamperen met z'n allen, 3/4 dagen op een camping in Nederland. Het is niet dat ik niet wil omdat ik kamperen haat, maar gewoon echt om mijn rug. Als ik namelijk ga krijg ik waarschijnlijk dan dat het de eerste dag goed gaat, maar daarna kan ik ook niets meer dan liggen. Hun willen namelijk 'old school' kamperen en dan op die dunne matjes. Als ik dan ergens ongelukkig van word, is het dat. Maar toen ik ze dat vertelde was ik een aansteller en moest ik maar niet zeiken.
Iemand motivatie/advies voor Tamara? c:
wat was dit ookalweer