Een Huisarts heeft een Beroeps plicht, je kan naar je huisarts toegaan en zeggen dat je niet wilt dat hij dit tegen je ouders verteld, dan is het zijn plicht te zwijgen. Anders verbreekt hij zijn beroeps belofte, misschien kan je dan wel aangifte doen ofzoo..
Maar, ik zou gewoon lekker naar de Huisarts gaan, voor de zekerheid. Dat is namelijk wel ff handig;).
Enne, Het is wel niet leuk als je zwanger blijkt te zijn, maar, het idee dat er een leuk droppie in je buik zit, dat helemaal van jóu is, Lijkt me geweldig! En, Die poepluiers verschonen en babykleertjes uitzoeken, Baby Bedjes zoeken, Like That! Ruilen?!x'D
Nee, Dat kan niet, op mijn leeftijd lijkt me het ook niet gewoon om Zwanger te zijn, ik ben wel ongesteld, maar wel 11. Dat is dus wel ff wat anders. En daarbij zit ik nog op de basisschool.
Maarjah, niet over mij hebben, dit is een probleem en dat heeft niets met mij te maken.
Maar, ik heb dus al een paat Positieve dingen opgenoemd.
De Negatieve moeten ook maar;
1. Je zit met een Dikke buik aan een klein tafeltje op school.
2. Je kan niet mee-Gymen.
3. Je hebt een GROTE verandwoordelijkheid.ö
4. Je voelt je vaak niet lekker.
5. 'DE BEVALLING' [Grote Hell, zeggen alle moeders]
6. Ouders, mijn moeder zou een kleine Tjadens' wel leuk vinden maar zouden jouw ouders het wel leuk vinden als het bij jou gebeurden?
7. Je vriend, zou hij je houden?
8. Abortus! Dat kan ook nog!!
9. Mensen op school, wat zullen ze denken?!
10. Zou je niet later willen beginnen met een gezin?!
Hier heb je 10 nadelen, ik wil dat je ze allemaal even goed leest, want het is natuurlijk wel een hele grote keus!
x 'DOCTERMARTINE'