• Beste lezer.

    Hier hoort eigenlijk de beginpost te staan van ons awesome topic, maar helaas weigert men deze naar mij te sturen. Helaas ben ik ook te lui om zelf iets in elkaar te zetten, dus jullie moeten het maar met dit verhaaltje doen.

    Met vriendelijke groet,
    Xantha/Sinceriously.

    [ bericht aangepast op 23 maart 2015 - 15:59 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Sadist schreef:
    (...)
    Of course :3
    @Geroya ik post morgen okay?


    Nice nice :3


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Xanthaa? Could you please take a look at The Advanced? Speeltopic?


    take me back to the basics and the simple life

    Yetti schreef:
    Xanthaa? Could you please take a look at The Advanced? Speeltopic?


    Oh shit, overheen gelezen. Ik pas het aan.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Segh Mr. Grey, ben je niet te strikken voor dat Always Answer The Phone rpg? Ik wil wel ens met jou rpg'en namelijk :3


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Sinceriously schreef:
    (...)

    Oh shit, overheen gelezen. Ik pas het aan.


    Okii ^^
    you know. I love that gif you use for your post. You should use it when she sees #Line :Y)


    take me back to the basics and the simple life

    EgoTerreo schreef:
    Segh Mr. Grey, ben je niet te strikken voor dat Always Answer The Phone rpg? Ik wil wel ens met jou rpg'en namelijk :3

    Ik heb op dit moment 0 tijd, en ik ben weldra ook weer weg, ik ben drie dagen naar Londen en de volgende dagen heb ik hoofdstuktesten aan de lopende band :'D Niet zo fijn dus. Maar als het rustiger wordt kunnen we wel eens een ORPG beginnen als je daar zin in hebt?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Sadist schreef:
    (...)
    Ik heb op dit moment 0 tijd, en ik ben weldra ook weer weg, ik ben drie dagen naar Londen en de volgende dagen heb ik hoofdstuktesten aan de lopende band :'D Niet zo fijn dus. Maar als het rustiger wordt kunnen we wel eens een ORPG beginnen als je daar zin in hebt?


    Awh, Dasnou jammer segh x) Waarom heeft niemand de komende dagen tijd Terwijl ik juist dan met tijd teveel zit :c
    Maar dat kan ook wel jah :3

    [ bericht aangepast op 22 maart 2015 - 22:00 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    EgoTerreo schreef:
    (...)

    Awh, Dasnou jammer segh x) Waarom heeft niemand de komende dagen tijd Terwijl ik juist dan met tijd teveel zit :c
    Maar dat kan ook wel jah :3

    Wil jij overmorgen mijn test over Wereldoorlog 1 gaan maken? Dan doe ik mee met die RPG :'D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Yetti schreef:
    (...)

    Okii ^^
    you know. I love that gif you use for your post. You should use it when she sees #Line :Y)


    Haha, bedankt. And I will :Y)


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Sadist schreef:
    (...)
    Wil jij overmorgen mijn test over Wereldoorlog 1 gaan maken? Dan doe ik mee met die RPG :'D


    DEAL ;D
    Ist bovenbouw geschiedenis met bronvragen? Want dan own ik die shizzle :3


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Sinceriously schreef:
    (...)

    Haha, bedankt. And I will :Y)

    :Y)


    take me back to the basics and the simple life

    EgoTerreo schreef:
    (...)

    DEAL ;D
    Ist bovenbouw geschiedenis met bronvragen? Want dan own ik die shizzle :3

    Nee het is heel erg diepgaand en ik ben Belgisch, so you know. Je moet elke fucking datum kennen en de actualiteit volgen....
    De testen bestaan meestal uit en gewoon theorievragen, dan wat zet in de juiste volgorde vragen dan heel theoretische vragen en ook wat meerkeuze en dan eventueel nog iets uit je handboek...

    [ bericht aangepast op 22 maart 2015 - 22:05 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Sadist schreef:
    (...)
    Nee het is heel erg diepgaand en ik ben Belgisch, so you know. Je moet elke fucking datum kennen en de actualiteit volgen....
    De testen bestaan meestal uit en gewoon theorievragen, dan wat zet in de juiste volgorde vragen dan heel theoretische vragen en ook wat meerkeuze en dan eventueel nog iets uit je handboek...


    Owh, Dasnou jammer :c Ik ben niet zo goed in theorie, maar juist wel in het toepassen van de stof. Maar ach, met een beetje leren lukt het vast wel ^^


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    EgoTerreo schreef:
    (...)

    Owh, Dasnou jammer :c Ik ben niet zo goed in theorie, maar juist wel in het toepassen van de stof. Maar ach, met een beetje leren lukt het vast wel ^^

    Dat is bij ons tijdens de examens feller. Maar ik haat vragen zoals: Situeer waar en wanneer Groot-Brittannië voorkomt in de geziene lessen...


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Sadist schreef:
    (...)
    Dat is bij ons tijdens de examens feller. Maar ik haat vragen zoals: Situeer waar en wanneer Groot-Brittannië voorkomt in de geziene lessen...


    Das wel balen jah. Heel veel succes iig c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."