Oke, flauwe titel. Sorry Inge. :')
Maar ik vergeet mijn über-awesome welkom aan ieder begin van het topic:
Vandaag was een hele leuke dag!
Waarom? Ik ben vandaag in een bepaald dorpje geweest waarvan ik niet ga zeggen waar dat dorpje is, i.v.m. dat ik niet wil dat het straks mijn schuld is als Inge wordt achtervolgd door Quizletpaparazzi. :')
Maar goed, Inge (Square) en ik hebben dus vandaag afgesproken. Hebben we veel gedaan? Nah. Maar dat maakte het niet minder leuk!
We hebben gekletst (tsja, Inge weet nog steeds niet welk cliché ik wil gaan verwerken in een Perciver SA. Of heb je het al bedacht, Inge?), badeendjes gegooid naar Inge haar hond genaamd Lena die het geweldig vond om ze te te pakken. Puddingbroodjes gegeten, met Lena gewandeld en we hebben koekjes gebakken!
Het koekjes bakken was trouwens wel grappig. Of- niet het koekjesbakken zelf, maar de koekjes. Ik mocht er namelijk een paar mee naar huis nemen. Er zat pure chocolade in dus ik wist bij voorbaat al dat papa het niet lekker zou vinden.
En ik had 'm gewaarschuwd, maar papa vond dat hij het wel moest proeven, omdat Inge en ik er wel ons best op hadden gedaan. Dus papa neemt een hap, en ik vind het zó jammer dat ik zijn reactie niet heb kunnen fotograferen! :'D Hij vond het zó smerig dat ie naar de badkamer is gegaan om zijn mond te spoelen. Echt té mooi gewoon! :'D
Maar hij kon niet zeggen dat ik 'm niet had gewaarschuwd! Ghehe.
Het bakken zelf was ook leuk om te doen! Hoewel mijn recepten-Engels niet zo heel goed is. Maar gelukkig wist Inge wel wat er gebeuren moest! c:
Over fotograferen gesproken; Ik ben een beetje bezig gegaan met de fotocamera op mijn mobiel! Inge heeft geen foto's van mij gemaakt (muwhahaa), maar ik wel van haar! En een van ons samen! En laten we de koekjes niet vergeten!!
[ bericht aangepast op 20 maart 2015 - 21:23 ]
• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •