K3 zal nooit meer hetzelfde zijn. Studio 100 organiseert vandaag een persconferentie waar het einde van de groep in zijn huidige vorm zal worden aangekondigd. In het najaar zou K3 dan een doorstart maken, met een volledig nieuwe bezetting. De verklaring? Josje zou het beu zijn.
K3 zoals we ze heden kennen - Karen Damen (40), Kristel Verbeke (39) en Josje Huisman (29) - houdt in de nabije toekomst op te bestaan en geeft de fakkel door aan drie nieuwe leden. Dat gerucht bereikte gisteren de redactie en werd ons bevestigd door een bron dicht bij de groep. Vanaf september volgt er een grote show op VTM, waarin op zoek gegaan wordt naar de opvolgers van Karen, Kristel en Josje. De huidige leden zullen in die show geen hoofdrol spelen, maar wel als rode draad fungeren. Bij Studio 100 houden ze de lippen voorlopig stijf op elkaar, al volgt er vandaag een persconferentie waarop het nieuws zal worden toegelicht.
Niet eerste keer
Het einde van K3 is wel vaker voorspeld. Toen Marcel Vanthilt brandhout maakte van hun vocale kwaliteiten toen ze in 1999 deelnamen aan 'Eurosong'. Toen K3 in handen kwam van Studio 100. Toen Kathleen de groep verliet. Elke keer stonden ze er weer. Met een nieuwe hit, met een nieuwe show, met nieuwe magie. Maar dat er nu wel degelijk een 'atoombommetje' zit aan te komen, mag alvast blijken uit het feit dat Karen Damen een persstop heeft ingelast.
Bron: hln.be
Meh, ik vind het nogal stom. Ik ben opgegroeid met K3 -de échte K3- en ik vind dat ze hadden moeten stoppen toen Kathleen eruit ging. Nu draait het volgens mij enkel nog om het geld. Blergh.
Wat vinden jullie ervan?
But I still have this faith in the truth of my dreams.