• K3 zal nooit meer het­zelfde zijn. Studio 100 organiseert vandaag een persconferentie waar het einde van de groep in zijn huidige vorm zal worden aangekondigd. In het ­najaar zou K3 dan een doorstart maken, met een volledig nieuwe bezetting. De verklaring? Josje zou het beu zijn.

K3 zoals we ze heden kennen - Karen Damen (40), Kristel Verbeke (39) en Josje Huisman (29) - houdt in de nabije toekomst op te bestaan en geeft de fakkel door aan drie nieuwe leden. Dat gerucht bereikte gisteren de redactie en werd ons bevestigd door een bron dicht bij de groep. Vanaf september volgt er een grote show op VTM, waarin op zoek gegaan wordt naar de opvolgers van Karen, Kristel en Josje. De huidige leden zullen in die show geen hoofdrol spelen, maar wel als rode draad fungeren. Bij ­Studio 100 houden ze de lippen voorlopig stijf op elkaar, al volgt er vandaag een persconferentie waarop het nieuws zal worden toegelicht.

Niet eerste keer
    Het einde van K3 is wel vaker voorspeld. Toen Marcel Vanthilt brandhout maakte van hun vocale kwaliteiten toen ze in 1999 deelnamen aan 'Eurosong'. Toen K3 in handen kwam van Studio 100. Toen Kathleen de groep verliet. Elke keer stonden ze er weer. Met een nieuwe hit, met een nieuwe show, met nieuwe magie. Maar dat er nu wel degelijk een 'atoombommetje' zit aan te komen, mag alvast blijken uit het feit dat Karen Damen een persstop heeft ingelast.

Bron: hln.be

Meh, ik vind het nogal stom. Ik ben opgegroeid met K3 -de échte K3- en ik vind dat ze hadden moeten stoppen toen Kathleen eruit ging. Nu draait het volgens mij enkel nog om het geld. Blergh.
    Wat vinden jullie ervan?

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Ik snap op zich wel dat ze onderhand eens toe zouden kunnen zijn aan iets anders, maar toch, noooh. K3 is een van die dingen die er altijd gewoon waren, standaard. Daar gaat een deel van mijn jeugd. (no_chears)

"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

Square schreef:
    Ik snap op zich wel dat ze onderhand eens toe zouden kunnen zijn aan iets anders, maar toch, noooh. K3 is een van die dingen die er altijd gewoon waren, standaard. Daar gaat een deel van mijn jeugd. (no_chears)

Ja, dat wel. Maar ik vind het gewoon erg dat ze de groep weer helemaal veranderen, in plaats van iets nieuws te creëeren. Ik heb nu al medelijden met de drie nieuwe meisjes.

Same met Kathleen. Ik ben naar hun nieuwe show geweest toen Josje er net bij zat, maar het is niet hetzelfde enzo. Heb haar overigens ook nooit echt sympathiek gevonden. :')

Ik vind dat als ze stoppen, ze gewoon moeten stoppen. Dan "blijven" zij K3, als je snapt wat ik bedoel. :")

help

K3 was al niet meer hetzelfde sinds Josje er bij kwam. Ik ben opgegroeid met K3, met Kathleen en niet met Josje. Ik vond het al zo stom toen ze op zoek gingen naar een vervanger voor Kathleen en nu willen ze drie nieuwe mensen voor K3? Stop er gewoon mee... K3 hoort niet te bestaan uit drie nieuwe leden.

16 - 09 - '17

Wauw, ik wist niet dat die twee originele leden al zo oud waren! Maar ik zou ook stoppen als ik 40 was.

Rest in Peace, Son of Gondor

Mendez schreef:
    (...)

Ja, dat wel. Maar ik vind het gewoon erg dat ze de groep weer helemaal veranderen, in plaats van iets nieuws te creëeren. Ik heb nu al medelijden met de drie nieuwe meisjes.

Klopt, dat is een beetje vreemd. Ze willen natuurlijk gebruik kunnen blijven maken van die bekende naam, maar het zou eigenlijk eerlijker zijn om gewoon een nieuwe groep te beginnen als je echt alle leden vervangt. Zo lijkt het een beetje alsof ze de koe willen blijven melken terwijl dat arme beest dood omvalt. :x

"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

Meh, ik vind het nogal stom. Ik ben opgegroeid met K3 -de échte K3- en ik vind dat ze hadden moeten stoppen toen Kathleen eruit ging.

Same feeling over here

Ik wil vrij zijn zoals de wind

Ik vind het ook stom. Nadat Kathleen eruit ging (ze was ook mijn favoriet) ben ik sowieso alle connectie met een van de allerbekendste meidengroepen uit mijn jeugd verloren, maar dat ze K3 gaan doorzetten zonder een van de oorspronkelijke leden is gewoon stom.

Verder nog even een linkje naar dit artikel, de titel alleen al maakte me aan het lachen:
    http://www.ad.nl/ad/nl/1022/Celebs/article/detail/3912511/2015/03/18/Vlamingen-weten-het-zeker-Rebelse-Josje-draaide-K3-de-nek-om.dhtml

Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

Nu maakt het mijn niet meer zoveel uit maar als ze nog de oude K3 waren had ik het echt niet leuk gevonden. Ik vond het al niet leuk dat Katleen weg ging, ik was helemaal van; "Noo, mijn jeugd :c", maar nu heb ik dat niet zo erg. Het werd ook wel tijd, die vrouwen zijn ook al in de 30(?).
    Toch bedankt K3 voor al die jaren!

Ich liebe dich 27.12.23

Jugendstil schreef:
    Ik vind het ook stom. Nadat Kathleen eruit ging (ze was ook mijn favoriet) ben ik sowieso alle connectie met een van de allerbekendste meidengroepen uit mijn jeugd verloren, maar dat ze K3 gaan doorzetten zonder een van de oorspronkelijke leden is gewoon stom.

Verder nog even een linkje naar dit artikel, de titel alleen al maakte me aan het lachen:
    http://www.ad.nl/ad/nl/1022/Celebs/article/detail/3912511/2015/03/18/Vlamingen-weten-het-zeker-Rebelse-Josje-draaide-K3-de-nek-om.dhtml

hahaha made my day XD

Het is nu op het nieuws.

16 - 09 - '17

Square schreef:

This.

take me back to the basics and the simple life

heel eerlijk, ik ben err niet mee opgegroeid en ik weigerde om het te luisteren plus ik vond dat ik er niet zoveel aan misten.

"Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

Square schreef:
    (...)

Klopt, dat is een beetje vreemd. Ze willen natuurlijk gebruik kunnen blijven maken van die bekende naam, maar het zou eigenlijk eerlijker zijn om gewoon een nieuwe groep te beginnen als je echt alle leden vervangt. Zo lijkt het een beetje alsof ze de koe willen blijven melken terwijl dat arme beest dood omvalt. :x

Helemaal.
    Ik vond het ook best 'gemeen' dat na de persconferentie Karen en Kristel aan het wenen waren, en Josje zat daar gewoon te lachen. Ik mocht haar nooit :')

Zoals jij al zegt. Ik ben ook met K3 op gegroeid , ik weet nog dat ik een kwartier van school mocht spijbelen in groep drie zodat ik naar de show van de zwevende sofa kon =3 (achteraf zat mijn directeur een rij voor onsXD). Maar het lijkt om geld te draaien. Sinds Josje er is is het voor mij gewoon geen K3 meer. Ze kunnen zo wel bezig blijven maar kunnen beter dan een nieuwe naam geven aan de drie meiden die het overnemen

Change is for weirdos ~ Niall Horan