Waar de jongen niet zo goed mee is zijn meiden. Wanneer een meisje hem aanspreekt weet hij 9 van de 10 keer niet wat hij zeggen moet. Dit wordt alleen maar erger wanneer het meisje een opmerking over hem maakt, vooral wanneer dit positief is. Hij kan dan echt zo rood worden als een tomaat en hoogst waarschijnlijk begint hij dan ook nog eens te stotteren. Dit maakt hem niet echt bepaald cool. Eerder ongelofelijk schattig. Met dit imago is hij niet bepaald blij. Hij wordt zelfs nog liever voor een nerdje uitgemaakt. Het feit dat hij zo onhandig is met meiden is ook de reden dat hij nog nooit een vriendin gehad heeft.
Weetje wat het hem dus een beetje is? Danny zal nooit zo gauw met een sarcastisch of gesloten meid bevriend kunnen zijn, omdat hij daar gewoonweg te onhandig voor is. Ik gok dat qua meiden het enige wat bij hem werkt een geduldige of een heel jongensachtige meid is. Hiermee bedoel ik niet dat het verder in het rpg niks gaat worden, maar het zou een beetje vreemd zijn als ze dan vanaf het begin al bevriend zijn. Het lijkt me dat dat soort personen niet BAM bevriend zijn. So sorry
Misschien verder in het rpg..
Misschien is het wel grappig om hem met een meisje op de kamer te zetten, in het kader van "verkeerd ingedeeld". Dat is misschien wel lachen
[ bericht aangepast op 15 maart 2015 - 18:36 ]
"A good book is always good, no matter how many times you've read it."