• Heey.
    Hier worden veel dinge over mij rondbezuint !!
    DIE FOCKING NIET VAN MIJ ZIJN
    hier op quizlet is een dikke vette Faker actief
    Die mij van quizlet probeert af te krijge
    MOOI NIET !!??!!!!
    Mensen zitte berichte te typen en dan zette ze er mijn naam onder
    AUWOER HIJ


    HIER HET BEWIJS HET IS NIET VAN MIJ ??
    ER STAAT EEN R ONDER ??????

    MOET IK HET DAN METEEN ZIJN ??????????



    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=16994



    x. EEN BOZE ROXY

    Vet klote.. Mijn msn is gehackt, en schelden ook mensen uit in mijn naam.. Vet irri.

    Don't be so dramatic :'). Als dat zo is, niets van aantrekken. Er was geen zeker bewijs dat de user een faker was en ik heb gelezen wat ze zeiden en er wordt niets "rondbezuint". Als dat zo was, zou ongeveer heel quizlet dat nu weten.


    I recycle my thoughts.

    Ja? Sorry, maar heb er eigenlijk nog niet op gelet o_O Maar das echt belachelijk!


    What you see, is what you get.

    hmm.. ik weet hetallemaal niet want telkens als die shit happends dan benk off maar goed..


    We can only learn to love by loving.

    Don't be so dramatic :'). Als dat zo is, niets van aantrekken. Er was geen zeker bewijs dat de user een faker was en ik heb gelezen wat ze zeiden en er wordt niets "rondbezuint". Als dat zo was, zou ongeveer heel quizlet dat nu weten.

    IK DRAMATISCH ???

    hallo die faker is al z'n 2 maande actief.

    Doe er eens iets aan

    Pfff... Ik weet echt niet meer wie ik nu moet gelovenhea --' Siham zei tegen mij at ji dat wa ennu komje af dat je et niet was. Djezus, fxcking kxt dingen! Kan Q. niet gewoon wee worden als vroeger? Waar iedereen gewoon lekker leuk&gezellig met elkaar kan omgaan zonder al die ruzies? [/Sorry dat k afwijk]

    (...)
    IK DRAMATISCH ???

    hallo die faker is al z'n 2 maande actief.

    Doe er eens iets aan

    Zoals ik al zei, er is geen feitelijk bewijs.


    I recycle my thoughts.

    Pfff... Ik weet echt niet meer wie ik nu moet gelovenhea --' Siham zei tegen mij at ji dat wa ennu komje af dat je et niet was. Djezus, fxcking kxt dingen! Kan Q. niet gewoon wee worden als vroeger? Waar iedereen gewoon lekker leuk&gezellig met elkaar kan omgaan zonder al die ruzies? [/Sorry dat k afwijk]

    Ech ééhj, er zijn de laatste tijd supervéél ruzies op Q.! o_O


    What you see, is what you get.

    (...)
    Ech ééhj, er zijn de laatste tijd supervéél ruzies op Q.! o_O

    Daar zijn we druk mee bezig. Maar het verloopt niet zo soepeltjes als de users niet mee willen werken o_O. De meeste hebben ook niet door dat als ze door blijven gaan we écht maatregelen moeten nemen.


    I recycle my thoughts.

    Dat gebeurd ook over mij, lieverd, je bent heus niet de enige.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Zo het bewijs

    Sorry hunn but dát noem ik niet echt bewijs...

    Vet klote.. Mijn msn is gehackt, en schelden ook mensen uit in mijn naam.. Vet irri.

    Damn dat suckt. Misschien kan iemand die er verstand van heeft het IP adres van die persoon achterhalen en zo de dader pakken. Reken maar dat dit strafbaar is.


    No growth of the heart is ever a waste

    Sorry hunn but dát noem ik niet echt bewijs...


    dan niet ..
    Kwist het wel
    Iedereen is zig tege mij aan het opzette
    Haat iedereen mij hier ???

    (...)

    dan niet ..
    Kwist het wel
    Iedereen is zig tege mij aan het opzette
    Haat iedereen mij hier ???


    Uhmm hallooo?
    Wat zeiik over kinder8ig gedrg --"