• Heei! Ik maak normaal zelf mijn covers, maar bij deze kom ik er echt niet uit. Ik probeer maar en het lukt niet. Dus, er zitten genoeg mensen die het vast geweldig kunnen, en vraag ik het aan jullie.

    Titel: Zielsnaam, dit moet erop (het liefst in dit lettertype)
    Inleiding:

    In het land Periculosa worden ieder jaar twaalf mensen getrokken als offer voor de duisternis. Als Amissa word getrokken, schrikt ze zich kapot. Want iedereen weet dat de offers gedood worden, als ze niet binnen een week hun zielsnaam gevonden hebben... En tot nu toe heeft nog niemand ontdekt wat dat is. Overleeft Amissa het? Of word ze een van de vele slachtoffers van Periculosa of de anderen gevaren op haar op?

    PS: Nu lijkt het op de Hongerspelen, maar ik ben van plan het heel anders te maken

    Sfeer: Mysterieus, een beetje duister, maar niet té.
    Plaatjes: Een meisje van achteren (Sorry, het watermerk moet er wel af) Van voren mag ook, maar het gezicht mag je niet herkennen. Mist, en misschien iets als een oog. Het maakt op het meisje na niet zo heel veel uit, maar ik wil wel dat het de goede sfeer heeft.
    Verdere tekst: De zin "Het slot verraad de sleutel" (dit lettertype)en verder niks

    Succes!

    [ bericht aangepast op 12 maart 2015 - 20:15 ]


    Secondes zijn deuren naar antwoorden.

    Thuis maak ik wel iets ;)


    obsessive rage

    SirenSinging schreef:
    Thuis maak ik wel iets ;)


    De oceaan is een verloren ziel, met meer emotie dan al het andere in de wereld bij elkaar.

    Ik probeer zo iets^^


    Remember, everyone you will ever meet knows something you don't.


    Here you go^^


    Remember, everyone you will ever meet knows something you don't.

    Ik moet eerlijk zeggen dat ik er niet er niet trots op ben.


    obsessive rage

    BadDreams_ schreef:


    Here you go^^


    Tis een beetje grauw, maar verder wel mooi


    Secondes zijn deuren naar antwoorden.