• Hier is mijn verhaal, ik ben getrouwd met de man van mijn leven voor 19 jaar en we hadden 3 kinderen, in eerste instantie alles ging goed dat het is echt perfect dat fantastisch, het was echt geweldig totdat de dag die hij een andere vrouw jonger dan ik, een paar maanden later ontmoet hij besloot te laat en herwinnen van deze vrouw. Het is al 8 maanden die ik meest herzien. Ik was in een eerder depressieve toestand, Groothandel ik lijden van zijn afwezigheid omdat hij denkt dat zelfs meer aan deze kinderen of me. Ik vond het altijd geweldig omdat het menselijk leven en elk moment roep ik tot het punt of ik kon surporter.
    Ik besloot om te herstellen, maar door wat betekent? want ik niet precies wat weet te doen op het moment, ik altijd zei tegen mezelf dat media niet op dit ene werken om een man, maar ik verkeerd was omdat ik volgde de getuigenis van een vrouw op een van de forums die een bepaalde meester van Voodoo divintes haar man in 7 dagen teruggebracht. Ik gooide mezelf in dit avontuur naar de herovering van mijn man en ik vandaag kan bevestigen dat dit model van de Voodoo godheden gescheiden van mijn man van deze vrouw en gaf me terug mijn man.
    Ik draag dit getuigenis voor u die willen krijgen van uw man contact opnemen met deze meester van Voodoo goden en ik hoop dat u tevredenheid mij zou vinden. Hier is de e-mail van deze meester van Voodoo goden: v.legba@live.fr

    Het deel van Anna Debois

    Ik snap het niet. O.o

    Wat hoor ik hierop te reageren?


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Haha wat

    Als ik wil mailen, moet ik Nederlands dan ook naar Frans vertalen door middel van Google Translate?


    I'm your little ray of pitch black.

    Gezondheid


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Groothandel alles.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    HAHAHAHA


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Google Translate kan je soms echt teleurstellen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Slotje.


    Pretty is just a pretty word.