• Wij willen namelijk voor een surpriseparty een levensgrote Bruce Springsteen maken, maar doordat de afbeeldingen te klein zijn en de posters of heel duur zijn of te laat aankomen, proberen we een oplossing te vinden om alsnog die Bruce te krijgen.
    Kan je een afbeelding laten vergroten zonder dat deze onscherp wordt? Of is er een andere manier om Bruce in het groot te krijgen die niet al te duur is? Help ons alsjeblieft!

    Het gaat om deze afbeelding!


    It's okay.

    Je zou misschien een beamer kunnen lenen en hem op papier overtrekken? Dan heb je als je het met zwart inkleurt alleen het silhouet, maar foto's groot maken zonder dat ze korrelig worden gaat niet, helaas


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    Je zou misschien een beamer kunnen lenen en hem op papier overtrekken? Dan heb je als je het met zwart inkleurt alleen het silhouet, maar foto's groot maken zonder dat ze korrelig worden gaat niet, helaas


    Ah nee we zoeken echt met zijn gezicht, maar helaas! Toch bedankt voor de tip :)


    It's okay.

    Als je deze afbeelding bedoelt: er zit gewoon een bepaald effect overheen waardoor er korrels in lijken te zitten. Als je 'pixelig' bedoelt, moet je écht een afbeelding zoeken die groter is dan 2 MB. (:


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Als je computerachtergronden zoekt, die zijn al een beetje groter en meestal wel van zeer goede kwaliteit? ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Andersen schreef:
    Als je deze afbeelding bedoelt: er zit gewoon een bepaald effect overheen waardoor er korrels in lijken te zitten. Als je 'pixelig' bedoelt, moet je écht een afbeelding zoeken die groter is dan 2 MB. (:


    Pixelig bedoel ik c: Ah, oke! Dan zal ik wel even zoeken


    It's okay.

    Mendez schreef:
    Als je computerachtergronden zoekt, die zijn al een beetje groter en meestal wel van zeer goede kwaliteit? ^^


    Dankje voor de tip! c:


    It's okay.