• Lalalala Beginpost lalala


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Iniminicum schreef:
    (...)

    De zes is een getal. En je schrijft het heel grappig, namelijk zo: 6. Eigenlijk is het een rondje met een slaapmuts op, of een banaan die zichzelf neukt. Dat is best wel ironisch omdat een banaan vaak wordt vergeleken met een lul. En een lul kan zichzelf niet neuken, hoop ik. Dat zou erg luguber zijn. Oke, ik dwaal af. De zes is ook het dubbele van mijn mentale leeftijd. Mijn mentale leeftijd is namelijk drie. Ik word bijna mentaal vier. Ik dwaal weer af. Waar was ik, oja bij het prachtige cijfer zes... etc.

    ik zie het al helemaal voor me.


    :')


    take me back to the basics and the simple life

    Boe


    be gay do crimes

    Iniminicum schreef:
    (...)

    De zes is een getal. En je schrijft het heel grappig, namelijk zo: 6. Eigenlijk is het een rondje met een slaapmuts op, of een banaan die zichzelf neukt. Dat is best wel ironisch omdat een banaan vaak wordt vergeleken met een lul. En een lul kan zichzelf niet neuken, hoop ik. Dat zou erg luguber zijn. Oke, ik dwaal af. De zes is ook het dubbele van mijn mentale leeftijd. Mijn mentale leeftijd is namelijk drie. Ik word bijna mentaal vier. Ik dwaal weer af. Waar was ik, oja bij het prachtige cijfer zes... etc.

    ik zie het al helemaal voor me.


    Hahahahaha.

    De acht is een getal, alhoewel die veronderstelling ook kan rustten op een illusie. Een 8 is namelijk ook twee rondjes bovenop elkaar, wat je ook kan uitleggen door te zeggen dat het twee derde van een sneeuwpop is. Onze gedachten zeggen alleen bij het zien van deze 8, dat het een cijfer is, wat ons is geleerd door iedereen wie ons heeft opgevoed. Maar hoe weten zij dan wat de betekenis is van een 8? Van hun ouders? En hoe weten die dat dan? Wij zijn slechts mensen en onze kennis rust enkel op hetgeen wat ons is verteld. Hoe kunnen wij waarheid hechten aan die informatie, zolang er geen zekerheid is? Zolang alles net een illusie kan zijn? Het is een mogelijkheid dat alles, inclusief onszelf, een illusie is, net zoals het cijfer 8.


    She was always looking for more..

    Meraki_Romano schreef:
    Boe


    Schrik.


    She was always looking for more..

    Random fact; iedereen bestaat voor 99,99% uit leegte (:


    be gay do crimes

    Meraki_Romano schreef:
    Random fact; iedereen bestaat voor 99,99% uit leegte (:


    Met uitzondering op Henk, zij bestaat voor 100,01% uit leegte.


    -

    Kutlaptop


    take me back to the basics and the simple life

    Meraki_Romano schreef:
    Random fact; iedereen bestaat voor 99,99% uit leegte (:


    Dat kan kloppen. Als je inzoomt naar de atomen, heb je kern en daar omheen draaien negatief geladen elekronen die aangetrokken worden door de positief geladen protonen in de kern. De afstand tussen de kern en de elektronen is relatief erg groot, dus ja: het klopt.

    [ bericht aangepast op 7 maart 2015 - 22:40 ]


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Trohman schreef:
    (...)

    Dat kan kloppen. Als je inzoomt naar de atomen, heb je kern en daar omheen draaien negatief geladen elekronen die aangetrokken worden door de positief geladen protonen in de kern. De afstand tussen de kern en de elektronen is relatief erg groot, dus ja: het klopt.



    Whut


    take me back to the basics and the simple life

    Eleutheromania schreef:
    (...)

    Whut


    You will learn all of this this year during chemistry.

    [ bericht aangepast op 7 maart 2015 - 22:47 ]


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Retrouvailles schreef:
    (...)

    You will learn all of this this year during chemistry.


    I will? I do not approve.


    take me back to the basics and the simple life

    Eleutheromania schreef:
    (...)

    I will? I do not approve.


    I guess you will, at least we did, but yeah, I live in Belgium.


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Retrouvailles schreef:
    (...)

    I guess you will, at least we did, but yeah, I live in Belgium.


    Ugh


    take me back to the basics and the simple life

    Meraki_Romano schreef:
    Random fact; iedereen bestaat voor 99,99% uit leegte (:


    mijn hoofd bestaat van die 99.99% voor 99.999% uit leegte. De andere 0.001% zit in de rest van mn lichaam


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    EgoTerreo schreef:
    (...)

    mijn hoofd bestaat van die 99.99% voor 99.999% uit leegte. De andere 0.001% zit in de rest van mn lichaam


    99.999 is toch meer dan 99.99? Zou het dan niet 99.989% moeten zijn en de overige 0.001 procent de rest van je lichaam.


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.