• Naar het idee van Astrifero. Helaas is dit nooit gestart, dus wil ik het met een paar kleine aanpassingen opnieuw proberen:

    Kidnapped and for sale




    De al jaren gezochte jongensbende is weer op zoek naar nieuwe slachtoffers. De bende is al jaren bezig met hun duivelse plannetjes. Ze ontvoeren onschuldige meisjes, door heel Amerika. De jongens behandelen hen net als slaven en misbruiken ze, niet alleen fysiek, maar ook mentaal en tegenspraak wordt hard aangepakt.. Na een week verkopen ze hen aan onbekende klanten. De klanten komen regelmatig op bezoek om te zien welke nieuwe mensen er bij zijn gekomen. Niemand ontsnapt uit hun klauwen. Ze doen het allemaal voor het geld. Maar alles verandert als elk van hen een meisje ontvoerd op een stille zaterdagavond. De jongens hun baas is niet blij met de lage opbrengst van de laatste tijd. De zes jongens hebben het geld dus hard nodig en ontvoeren de zes meiden op zes verschillende plaatsen in Amerika op dezelfde avond. Maar na enkele dagen merken ze iets vreemds. De jongens krijgen elk een band met de meisjes, worden zelfs verliefd op een van de meisjes of wat dan ook. De jongens realiseren zich eindelijk waar ze de meisjes op gekozen hebben in hun haast van die avond; omdat de meiden hen aardig leken.Toch hebben ze het geld hard nodig en moeten de meiden verkocht worden. De jongens proberen de meiden te beschermen, terwijl hun klanten en baas ongeduldig wachten op iets waarvan ze niet weten wat het is. Worden de meiden dan toch verkocht? Vinden de jongens een oplossing om hun ongeduldige baas en klanten te misleiden? Eindigen de jongens in de gevangenis?


    Regels
    - Geen perfecte personnages, alsjeblieft ook niet alleen maar dezelfde personages.
    - Maximum 3 personnages [Jongen en meisje, klant ]
    - Minimum 200 woorden.
    - Reserveringen worden na twee dagen weggehaald. Zelfs half ingevuld valt nog onder reservering. Als dit niet lukt kan de reservatie periode verlengt worden.
    - 16 + is toegestaan, zelf soms nodig, maar wel onder een spoiler voor de mensen die het niet willen lezen.
    - Verboden personnages van andere te besturen !
    - Zet boven je post altijd de naam van je personnage
    - Geef door als je een tijdje afwezig bent
    - Naamsveranderingen doorgeven aub
    - Tenminste 3 keer per week reageren
    - Als je 3 van deze regels overtreed zit je er zonder pardon uit.
    - Hou het realistisch, dus er kunnen bijvoorbeeld geen lieve jongens zijn die hier eigenlijk niet mee akkoord zijn, hè (;.
    -Alleen ik maak nieuwe topics aan. Tenzij ik iemand aangewezen heb, omdat ik weet dat ik lange tijd afwezig zal zijn.
    - Have fun

    Namen:
    Philia - Sav
    Raccoon - Saar
    MrsMessi - Stephanie
    Dumbledore - Sanne
    Wanderings - Amber
    Alate - Ana

    Ontvoerd door:
    Soraya - Grayson
    Agathe - Colton
    Tatum - Augustus
    Jennifer - Lyron
    Aurelia - Francis
    Camilla - Patrick.

    Topics:
    Rollentopic
    Speeltopic 1

    Rollen: Nog een onbeperkt aantal klanten beschikbaar.
    Meiden: (6/6) Vol (voor nu)
    - Camilla Almas Mallalai (17) - Astrifero || 1.2
    - Agathe Novalie Thosaen (17) - Philia || 1.1
    - Soraya Florènce Renner (19) Dumbledore || 1.1
    - Tatum Lorence Stalling (19) - Alate || 1.5
    - Aurelia Vermomt (18) - Wanderings || 1.3
    - Jennifer Rose Keane (19)- MrsMessi || 1.1

    Jongens: (5/6)
    - Grayson Declan Gabriel Merlin.(22) - Philia || 1.2
    - Lyron Lexim Diangelous (24) - Sugasu || 1.3
    - Francis Alexander Severn (21) - Serenata || 1.1
    - Colton Miles Asher Merlin (20)- Raccoon || 1.3
    - Patrick Murray (25) - Elpis || 1,4
    - Augustus Oliver O'Donnel (23) || Raccoon|| 1,5

    Klanten:
    - Dorian Larbert (33) - Elpis || 1.3


    Het huis van de jongens: (Net buiten San Fransisco)

    Het huis staat geregistreerd als een studenten huis, dat wordt betaald door een oom van een van de jongens.
    Het bovenste gedeelte [begaande grond en twee verdiepingen ] ]is waar de jongens wonen en waar de meiden over het algemeen normaal niet van zien.
    Kamer waar ze de klanten ontvangen. || Keuken en eetkamer || Woonkamer || Buitenterras. || Slaap en badkamers mogen jullie zelfbepalen, net als andere eventuele kamers. Maar let erop! Het huis is niet immens groot.
    De kelder is waar de meiden over het algemeen verblijven. De kelder is geluidsdicht, staat niet op de plattegrond en de deur is verstopt als boekenkast, hoe cliche van de jongens.



    *Nou, ik zit persoonlijk van 9 tot 13 maart in Spanje, heb wel WiFi, dus zal het topic zo goed als ik kan bijhouden^^
    *Als je al eerder mee willen doen en een personage heb gemaakt bij kidnapped by unknown, mag je in overleg met hetzelfde personage aan deze RPG meedoen, aangezien het een Reboot is.
    *In eerste instantie mogen jullie zelf bepalen wie, wie ontvoerd en wie door wie ontvoerd wordt zodra alle jongens en meisjes er zijn. Merk ik dat hierbij mensen worden buitengesloten loot ik alsnog.
    *Klanten kunnen altijd, aangezien het een geval van hoogste bieder is. Bij veel animo (voor zowel meiden als jongens) kunnen er eventueel nog rollen voor meiden en jongens vrijkomen.


    RPG Datum: De RPG 'begint' op Zaterdag ochtend 25 Juli 2015. De ochtend nadat de meiden ontvoerd zijn. De jongens worden wakker in hun eigen bedden en de meiden met ze zessen in de kelder. Ze zitten vast met een enkels aan een ketting aan de muur. Er liggen wel matrassen op de vloer.

    Birthdays:

    Meiden:
    Soraya - 14 Augustus
    Camilla - 7 november.
    Jennifer - 24 December
    Aurelia - 2 Januari
    Agathe - 22 Februari
    Tatum - 31 Maart
    jongens:
    Patrick - Onbekend
    Lyron - 6 Augustus
    Augustus - 21 Augustus
    Francis - 3 januari
    Colton - 27 Februari
    Grayson - 3 Juli

    [ bericht aangepast op 10 maart 2015 - 18:46 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Raccoon schreef:
    (...)

    Sure :3 Enkele ideetjes? :') Colton houd namelijk niet van het geroep beneden ^^'


    Hm.. Jennifer houd zich nu nog vrij koest.. En daar is Colton verbaasd over dat ze zo koel blijft? Like.. Idk c:


    Faith is everything.

    De meiden blijven toch niet de hele dag in de kelder en moeten ze niet anders uitzien voor de klanten, ofz? Ik heb echt geen idee en de hele tijd in een kelder rp'en lijkt me niet erggggg slim. Zoals @Orochi al in z'n post schreef; kippenhok. (:


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    De meiden mogen natuurlijk onder begeleiding van de jongens naar boven, en later in de rpg misschien sowieso :3. Natuurlijk vooral als de jongens uit van de meiden moeten :p


    We've lived in the shadows for far too long.

    Philia schreef:
    De meiden mogen natuurlijk onder begeleiding van de jongens naar boven, en later in de rpg misschien sowieso :3. Natuurlijk vooral als de jongens uit van de meiden moeten :p


    Ah, oké. Want ik dacht het even, gezien enkel een paar of te veel posten of een paae te weinig, idk. (':
    Maar mogen ze un de loop van de middag anders naarboven? :Y)


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Ik weet niet zo goed hoe ik verder moet met Soraya haha.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik heb ook geen idee hoe ik verder moet met Jennifer. Daar ze nu niks te doen heeft en ook geen contact lijkt te krijgen met een ander personage.


    Faith is everything.

    MrsMessi schreef:
    Ik heb ook geen idee hoe ik verder moet met Jennifer. Daar ze nu niks te doen heeft en ook geen contact lijkt te krijgen met een ander personage.


    Ik denk maar dat ik af wacht totdat Philia terug is, want haar personage is degene die Soraya ontvoerd heeft. Misschien kun je een PB'tje sturen naar degene die "jouw" jongen bestuurt? (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik wil Colton wel naar hun toe brengen, maar in deze situatie zie ik hem niet meteen iets doen ook ^^' Daarom dat ik nog niet met hem gereageerd heb, sorry :I


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik wil best posten maar Soraya zit daar nu op dat matras en is eigenlijk niks aan het doen. Dus dat is niet zo leuk om te posten.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Same here. Jennifer ligt ook op dat matras, dus i have no clue wat je daar mee kan doen op het moment


    Faith is everything.

    En als ik probeer te interacten met Jennifer, reageert er bijna like.. Nobody


    Faith is everything.

    Ik wilde wat posten, maar toen was de les al om. Ik zal straks nog wel wat schrijven.

    Edit: Ik heb geschreven, alleen ik ben er niet zo heel blij mee.

    [ bericht aangepast op 11 maart 2015 - 20:55 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    De jongens mogen de meiden gewoon los maken en naar boven laten gaan hea? De meiden hebben alleen toestemming nodig


    We've lived in the shadows for far too long.

    Okey, dan schrijf ik vanavond een post c;


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik post morgen weer!


    Faith is everything.