• Voor mijn opleiding moet ik examens doen, dus ook examens Nederlands. Bij mijn opleiding is het zo geregeld dat er 3 onderdelen zijn, namelijk: Schrijven, Lezen & luisteren en gesprekken voeren. Schrijven en gesprekken voeren doe ik op school en voor lezen & luisteren moest ik naar een andere locatie, omdat dit een COE (centraal ontwikkelde examens) examen was/

    De eerste 2 heb ik al gehad, schrijven en lezen & luisteren. En ik mag toch wel zeggen dat ik trots ben op mezelf, een 10 voor schrijven en 9,2 voor het COE examen, beide cijfers had ik van tevoren niet verwacht dus ik ben super blij. Van binnen ben ik echt blij, maar ergens verwachtte ik bij allebei dat er iemand zou zeggen dat het een geintje was.

    Dus ik kan met een gerust hart een 6 halen voor het laatste onderdeel, hoewel ik natuurlijk ga proberen om een zo hoog mogelijk cijfer te halen.

    Kortom, ik ben super blij.

    Hebben jullie ook wel eens een hoog cijfer gehaald zonder dat je het verwachtte?


    Physics is awesome

    Wauw, heel erg mooi! ^^ morgen heb ik mijn mondeling voor Nederlands... Meh.

    Jup... Voor Engels een 9,5 op spreken, echt niet verwacht, mijn enige fout is de slechte 'th-sound'. :')


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Shippings schreef:
    Wauw, heel erg mooi! ^^ morgen heb ik mijn mondeling voor Nederlands... Meh.

    Jup... Voor Engels een 9,5 op spreken, echt niet verwacht, mijn enige fout is de slechte 'th-sound'. :')


    Dankjewel en alvast succes voor morgen!

    Dat is een heel goed cijfer, je mag trots op jezelf zijn. Dit is het tweede jaar dat ik geen Engels meer heb dus ik weet niet precies wat je bedoelt, helaas.


    Physics is awesome

    Wauw, goede cijfers!

    Ik had voor mijn laatste toetsweek een 9,3 gehaald voor wiskunde B. Ik had de toetsweek daarvoor een onvoldoende en ik ging dus voor een 6. Ik had totaal niet verwacht dat het een 9,3 zou worden.


    Seasons will change, but I shall remain

    Ah, wat leuk! Op zulke cijfers mag je inderdaad trots zijn. ^^

    Ik had een tien op mijn literatuurgesprek in de zesde waar ik me nog steeds zo nu en dan over verbaas. Aan de andere kant is over verhalen praten sowieso al iets wat ik veel te veel doe, dus tja, misschien had ik dat wel moeten zien aankomen. De cijfers die ik tot nu toe voor mijn studie heb gehaald verbazen me ook ergens wel - een zes, twee achten en drie negens - want ze zijn nog hoger dan op de middelbare, terwijl ik het gevoel heb dat ik veel minder doe. Niet dat je mij hoort klagen. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wauw, wat een prachtige cijfers om terug te krijgen!
    Iemand die ik sinds de kerstvakantie bijles geef, had op zijn eerste toets een 10 gehaald, wat behoorlijk onverwacht was, omdat hij daarvoor drie tweeën had gehaald. Dat maakte me echt heel erg trots op hem. (:


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Serenata schreef:
    Wauw, goede cijfers!

    Ik had voor mijn laatste toetsweek een 9,3 gehaald voor wiskunde B. Ik had de toetsweek daarvoor een onvoldoende en ik ging dus voor een 6. Ik had totaal niet verwacht dat het een 9,3 zou worden.


    Dankjewel!

    Wat een hoog cijfer voor wiskunde. Wat knap van je!

    Ik vind het altijd het leukst als je het niet verwacht, dan is het voor mij in ieder geval, echt zo'n geluksmomentje.


    Physics is awesome

    Square schreef:
    Ah, wat leuk! Op zulke cijfers mag je inderdaad trots zijn. ^^

    Ik had een tien op mijn literatuurgesprek in de zesde waar ik me nog steeds zo nu en dan over verbaas. Aan de andere kant is over verhalen praten sowieso al iets wat ik veel te veel doe, dus tja, misschien had ik dat wel moeten zien aankomen. De cijfers die ik tot nu toe voor mijn studie heb gehaald verbazen me ook ergens wel - een zes, twee achten en drie negens - want ze zijn nog hoger dan op de middelbare, terwijl ik het gevoel heb dat ik veel minder doe. Niet dat je mij hoort klagen. (krul)


    Volgens mij trok ik best een dom gezicht toen ik het hoorde.

    Dat heb ik gelukkig niet, een literatuurgesprek. Ik moet wel nog het onderdeel gesprekken voeren doen, waarschijnlijk ga ik het in mijn monoloog hou over hoe ik Q terecht kwam en mij heb aan gemeld. Ik weet anders echt niet waar ik vijf minuten lang over moet praten, aangezien het over een gebeurtenis moet zijn.

    Mooie cijfers, fijn om te horen dat je het gevoel hebt minder te doen.


    Physics is awesome

    Mylintis schreef:
    Wauw, wat een prachtige cijfers om terug te krijgen!
    Iemand die ik sinds de kerstvakantie bijles geef, had op zijn eerste toets een 10 gehaald, wat behoorlijk onverwacht was, omdat hij daarvoor drie tweeën had gehaald. Dat maakte me echt heel erg trots op hem. (:


    Inderdaad.

    Dan mag je ook wel trots op jezelf zijn, want zonder jouw hulp had hij misschien niet die 10 gehaald. Ook fijn voor hem dat hij een 10 heeft gehaald.


    Physics is awesome

    Netjes! Dat is zeker iets om trots op te zijn. c:

    Laatst kreeg ik mijn Duitse luistertoets terug en ik ben bijzonder afschuwelijk slecht in Duits (na vijf jaar weet ik nog steeds alle vervoegingen van 'haben' niet, heh), dus het feit dat ik daar een negen voor had gehaald was in mijn ogen wel een erg uitzonderlijke uitzondering. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Netjes! Dat is zeker iets om trots op te zijn. c:

    Laatst kreeg ik mijn Duitse luistertoets terug en ik ben bijzonder afschuwelijk slecht in Duits (na vijf jaar weet ik nog steeds alle vervoegingen van 'haben' niet, heh), dus het feit dat ik daar een negen voor had gehaald was in mijn ogen wel een erg uitzonderlijke uitzondering. :'D


    Goed gedaan. Misschien kwam het omdat je het woord haben niet hoefde te vervoegen? ^^

    [ bericht aangepast op 3 maart 2015 - 19:33 ]


    Physics is awesome

    Beckmann schreef:
    (...)

    Volgens mij trok ik best een dom gezicht toen ik het hoorde.

    Dat heb ik gelukkig niet, een literatuurgesprek. Ik moet wel nog het onderdeel gesprekken voeren doen, waarschijnlijk ga ik het in mijn monoloog hou over hoe ik Q terecht kwam en mij heb aan gemeld. Ik weet anders echt niet waar ik vijf minuten lang over moet praten, aangezien het over een gebeurtenis moet zijn.

    Mooie cijfers, fijn om te horen dat je het gevoel hebt minder te doen.


    Ik vind het altijd zo leuk om te horen als mensen Q in hun schoolopdrachten verwerken op een of andere manier. Q neemt niet alleen de wereld over, maar ook scholen. :Y)
    Alvast succes met je monoloog, trouwens. ^^ Het lijkt me inderdaad lastig vijf minuten te moeten volpraten.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Ik vind het altijd zo leuk om te horen als mensen Q in hun schoolopdrachten verwerken op een of andere manier. Q neemt niet alleen de wereld over, maar ook scholen. :Y)
    Alvast succes met je monoloog, trouwens. ^^ Het lijkt me inderdaad lastig vijf minuten te moeten volpraten.


    Blijkbaar. Mij ook, ik ben echt bang dat ik halverwege in de lach schiet en de slappe lach krijg.


    Physics is awesome

    Beckmann schreef:
    (...)

    Blijkbaar. Mij ook, ik ben echt bang dat ik halverwege in de lach schiet en de slappe lach krijg.


    Vandaag ben ik dus in de lach geschoten :'S oops...al kon de leraar er ook wel mee lachen. Grotendeels haar schuld :')


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Wat goed van je!
    Ik heb voor mijn opleiding twee weken geleden Nederlands examen Spreken/Gesprekken gedaan en afgelopen maandag Engels Schrijven. Van allebei weet ik het cijfer nog niet en ik ben enorm benieuwd. Ik hoop dat voornamelijk dat de eerstgenoemde voldoende is, omdat ik best wel zenuwachtig was voor de monoloog. De dialoog ging vrij eenvoudig, omdat het geen moeilijke vragen waren die gesteld werden.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."