• Lang zullen ze leven
    Lang zullen ze leven
    Lang zullen ze leven in de gloriaaaa!



    Deze had ik nóóit zien aankomen (: Mijn moeder en stiefvader zijn nu inmiddels al een jaartje of anderhalf bij elkaar, maar ze zijn 50 en 62, dus daar verwacht je natuurlijk niets bijzonders van. Voor mijn moeders verjaardag waren ze een weekendje in Groningen en we werden gisteren uitgenodigd in het hotel voor een lunch, want mijn mams werd dus 50. Toen zeiden ze plotseling 'we have an important announced to make...'
    Mijn stiefvader had mijn moeder om haar hand gevraagd!
    Nou, dit is wel iets om te vieren, dus neem allemaal maar een stukje taart ^^






    Om eerlijk te zijn is dit mijn eerste bruiloft ever, dus vandaar mijn vraag; wat is jullie ervaring met bruiloften?
    Edit: Tevens ben ik er achter gekomen dat dit stomtoevallig mijn 2.000ste post was, nog een reden voor taart!



    Updates
    [Mijn moeder is nog aan het zoeken, maar dit is officieel mijn jurk geworden!

    [ bericht aangepast op 2 maart 2015 - 8:26 ]

    Wat leuk gefluciteeerd

    Ik weet mn oom en tante dat is gewoon leuk wat eten en drinken. Vorig jaar met buurmeisje was ook leuk. Zodra je menseb kent wat danst en mee doet is het gezellig


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ah wat leuk, gefeliciteerd!

    Uhm.. Toen ik in groep 7 van de basisschool zat, ging onze juf trouwen, maar daar kan ik me vrij weinig meer van herinneren :')
    Mijn neef is zo'n anderhalf jaar geleden getrouwd, en ik mocht de foto's maken C: mijn aangetrouwde nicht heeft een spiegelreflex camera en aangezien ik van foto's maken houd, mocht ik dat doen. Was echt super leuk om te doen! Maar verder was die bruiloft niet zo bijzonder of groots. Dus nja, echt heel veel ervaring met bruiloften heb ik ook niet ;p


    Inspiration can hit you any time

    Gefeliciteerd aan je mama en stiefvader!
    Om te antwoorden op je vraag: Mijn moeder en mijn stiefvader zijn dit jaar nu ook zeven jaar getrouwd en eigenlijk (maar toen was ik ook nog maar acht, so yeah) was het gewoon geweldig. Het was niet het traditionele feest, maar ze hadden gewoon een zaal gehuurd met een fantastische tuin en we hebben daar de hele dag in zitten ravotten. Het hangt echt af van bruiloft tot bruiloft. (:


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Wat leuk, gefeliciteerd! ^^

    Mijn ervaring met bruiloften is dat ze telkens worden afgelast, haha. Een paar jaar geleden zouden mijn neef en zijn vriendin gaan trouwen, maar dat ging uiteindelijk wegens een ruzie niet door. Vervolgens waren vorig jaar de tweelingzus van die neef en haar vriend verloofd, maar zij gingen uit elkaar voor de grote dag. Nu is in juni weer een bruiloft gepland, van die neef en zijn vriendin (dezelfde), dus hopelijk zit er enige waarheid in al die spreekwoorden die beweren dat de derde keer scheepsrecht is. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Gefeliciteerd!

    Mijn oom en tante zijn getrouwd en mijn nicht. Beide gingen eerst naar het gemeentehuis om daar zeg maar het echte trouwen gedeelte te doen en daarna had ik bij de bruiloft van mijn oom en tante dat we naar een restaurant gingen. Dat was pas s'avonds.

    Bij mijn nicht was er een gat van een paar uur want het feest vond pas s'avonds plaats. Toen lieten ze ook de taart zien en werd er dus feest gevierd.

    Van die van mijn oom en tante kan ik mij echt weinig herinneren. Mijn nicht is in 2013 getrouwd dus daar weet ik nog wel een heleboel van.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2015 - 13:27 ]


    Physics is awesome

    Gefeliciteerd! Mijn moeder en haar vriend zijn sinds een paar weken ook verloofd (:


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Oh wat leuk, gefeliciteerd! c:


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Bedankt voor alle felicitaties :3

    @ Mylintis
    I will (: Als ik er aan denk tenminste...

    @Merrill
    Whut? Kleding kopen irritant? Raar mens :'D

    @ Gonplei
    Oh bah, vervelende ervaring is dat dan! Het is wel weer goed gekomen zo te zien hihi

    @ Square
    Hmmm dat hoop ik ook voor je, altijd naar als zoiets bijzonders word afgelast


    Even alles zo, anders word ik gek van al die quotes

    [ bericht aangepast op 1 maart 2015 - 13:27 ]

    Turing schreef:
    Bedankt voor alle felicitaties :3

    @ Mylintis
    I will (: Als ik er aan denk tenminste...

    @Merrill
    Whut? Kleding kopen irritant? Raar mens :'D

    @ Gonplei
    Oh bah, vervelende ervaring is dat dan! Het is wel weer goed gekomen zo te zien hihi

    @ Square
    Hmmm dat hoop ik ook voor je, altijd naar als zoiets bijzonders word afgelast


    Even alles zo, anders word ik gek van al die quotes


    Haha ja ik leef nog! :p


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gonplei schreef:
    (...)

    Haha ja ik leef nog! :p


    Da's mooi, anders was het nu toch wel een beetje creepy geweest :'D

    Oh, gefeliciteerd!
    Ik ben naar 1 bruiloft geweest toen ik 10 of 11 was, dus zo veel ervaring heb ik ook niet. Er zat toen vrij veel tijd tussen de kerkdienst en de receptie omdat we een uur moesten reizen voor waar de receptie was vanaf de kerk. Maar het was vooral erg gezellig en dat is het belangrijkst. Sowieso zal jij het anders beleven aangezien het bij mij vrienden van het gezin waren.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Turing schreef:
    Bedankt voor alle felicitaties :3

    @ Mylintis
    I will (: Als ik er aan denk tenminste...

    @Merrill
    Whut? Kleding kopen irritant? Raar mens :'D

    @ Gonplei
    Oh bah, vervelende ervaring is dat dan! Het is wel weer goed gekomen zo te zien hihi

    @ Square
    Hmmm dat hoop ik ook voor je, altijd naar als zoiets bijzonders word afgelast


    Even alles zo, anders word ik gek van al die quotes

    How dare you. Je kent me inmiddels toch wel een beetje? ;')


    Caution first, always.

    Turing schreef:
    (...)

    Da's mooi, anders was het nu toch wel een beetje creepy geweest :'D


    Ik zou dan een hele intelligente geest zijn :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wat leuk, gefeliciteerd! Houd ons inderdaad up-to-date over de jurken, want TLC heeft me per ongeluk veel te geïnteresseerd gemaakt in dat soort dingen. :')

    Ik ben bij meerdere bruiloften geweest in mijn leven, maar de eerste twee waren van kennissen en toen waren mijn broertje en ik nog te jong om de receptie bij te mogen wonen, dus het enige wat ik me daarvan kan herinneren is dat we de eerste keer eindeloos op een houten bank moesten zitten en we de tweede keer niet eens mochten zitten, want er waren geen stoelen neergezet in de kerk. :')

    De derde bruiloft was echter van een vriendin van mijn vader en dat was op een stuk weiland in plaats van een kerk. Een soort hippiebruiloft, waarin alle gasten op kleedjes op dat weiland zaten en de bruid met een megafoon haar jawoord gaf. :') Ook was er heel veel bellenblaas en lekker eten en waren er heeeel veel spelletjes om te doen daar, want er waren ongeveer twaalf kids die ook geëntertaind moesten blijven. Volgens mij was dat de leukste bruiloft van mijn leven. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Wat leuk, gefeliciteerd! Houd ons inderdaad up-to-date over de jurken, want TLC heeft me per ongeluk veel te geïnteresseerd gemaakt in dat soort dingen. :')

    Ik ben bij meerdere bruiloften geweest in mijn leven, maar de eerste twee waren van kennissen en toen waren mijn broertje en ik nog te jong om de receptie bij te mogen wonen, dus het enige wat ik me daarvan kan herinneren is dat we de eerste keer eindeloos op een houten bank moesten zitten en we de tweede keer niet eens mochten zitten, want er waren geen stoelen neergezet in de kerk. :')

    De derde bruiloft was echter van een vriendin van mijn vader en dat was op een stuk weiland in plaats van een kerk. Een soort hippiebruiloft, waarin alle gasten op kleedjes op dat weiland zaten en de bruid met een megafoon haar jawoord gaf. :') Ook was er heel veel bellenblaas en lekker eten en waren er heeeel veel spelletjes om te doen daar, want er waren ongeveer twaalf kids die ook geëntertaind moesten blijven. Volgens mij was dat de leukste bruiloft van mijn leven. :'D


    Oh dat klinkt echt als een superleuke bruiloft! ^^.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.