• Hele duidelijke beschrijving *ahum*

    Hee hallo daar,

    Vanmorgen kwam ik Quizlet even checken en toen zag ik dat ik een inbox bericht had. Ik drukte erop en bekeek het bericht, maar toen ik hem verwijderde bleef het icoontje staan. (zie foto)
    Ook staat er niets over een gb'tje en heb ik er ook geen een. Het is erg vervelend om te denken dat je een bericht hebt, maar er dus geen hebt. Zou dit opgelost kunnen worden, want ik denk niet dat het de bedoeling is dat het zo blijft, hahah.

    Foto


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kan je misschien hier wat mee? De tips die daar gegeven worden.
    klik.

    Oh hij is weg! (:
    Ik weet niet hoe, maar volgens mij is het vanzelf gegaan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Het was even zoeken, maar heb uiteindelijk gevonden waar het aan lag.

    Er wordt automatisch een mail gestuurd wanneer je e-mailadres niet bereikbaar is of werkt. Deze mail kreeg door een fout in de software geen afzender ID mee, zodat de mail niet zichtbaar was in je Inbox.

    Je had dus wel een mail, maar die was niet zichtbaar. Inmiddels is dit opgelost (Y)


    Dit is mijn signature...

    Rutger schreef:
    Het was even zoeken, maar heb uiteindelijk gevonden waar het aan lag.

    Er wordt automatisch een mail gestuurd wanneer je e-mailadres niet bereikbaar is of werkt. Deze mail kreeg door een fout in de software geen afzender ID mee, zodat de mail niet zichtbaar was in je Inbox.

    Je had dus wel een mail, maar die was niet zichtbaar. Inmiddels is dit opgelost (Y)


    Dank je! (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Opgelost.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury