McKagan schreef:
(...)\
Als ik mijn instagram moet geloven is het heel veel 'Larry' en 'Ziam' shippers en word er altijd wel een beetje gedaan alsof Niall erbuiten zit.
iemand uit mijn oude klas was een 1D fan en toen vroeg ik eens een keer wie er allemaal in de band zaten, zij zei "Louis, Harry, Zayn en Liam." ook echt met zo'n lach van ik weet alles. Toen ik haar vroeg 'wie is die blonde dan' zei zij 'dat is gewoon hun bodyguard, eentje die ze eens met rust moet laten'. Ik dacht echt zo van 'bitch, dat is Niall Horan, een van de 5 bandleden'. Zij was echt geen Directioner meer toen ze erachter kwam dat hij in de band zat.
Larry shippers, sorry dat ik het zeg, maar die draaien helemaal door. Niet alleen over Elounor, maar over écht alles. Die kunnen niks verdragen en denken dat Harry en Louis echt een stel zijn, zelfs als de jongens zelfs hebben gezegd dat ze gewoon een hele sterke vriendschap hebben. Maar zelfs al als iemand zegt, Ik vind Larry Stylinson niks, komen honderden Larry shippers met ''die" 'you should fuck yourself' 'you should kill yourself' 'you can be together with Niall' 'fuck your mom' en zo'n dingen. Dan denk ik echt, jongens we leven in de 21e eeuw, mag je dan niet eens je mening over een celebrity geven. Als iemand zegt dat ze Niall niet leuk vinden, gaan ze ze allemaal volgen, maar komt er een anti Larry shipper, dan gaan ze allemaal tegen één.
Ik vind zo'n dingen gewoon niet kunnen. Als ik Niall persoonlijk zou kennen en ook zijn nieuwe vriendin, dan zou ik denkelijk niks te klagen hebben weet je. Zijn vriendin lijkt me een super aardig meisje, en Niall lijkt me een echte gentleman. En dié Larry Shippers, die die dingen zeggen, zouden echt nooit iemand kunnen zien zoals ze echt zijn.
Let's fight what we can't see -Markiplier