• Ik heb net heel veel gedoe gehad met iemand en ik voelde me zo rot dat ik niet kon stoppen met huilen. Op een gegeven moment kwamen de naaste gevoelens naar boven. Toen heb ik iets gedaan wat misschien niet slim was, maar fuck it all. Ik heb mn medicatie gepakt en de pilletjes voor bij het ontbijt nu al ingenomen. Nu beginnen ze eindelijk te werken. Ook heb ik uit pure wanhoop een mes gepakt uit de keukenla en mezelf gesneden. Morgen neem ik m'n verlofdag maar op, want ik kan zo echt niet leren. Ik word helemaal gek volgens mij. Misschien moet ik maar hulp gaan zoeken.

    Ik moest dit even kwijt sorry.


    26 - 02 - '16

    Ongelooflijk veel sterkte, hopelijk gaat het snel beter! Het klinkt waarschijnlijk gemakkelijker dan het lijkt, maar kan je niet proberen te gaan slapen? Nachtrust is belangrijk en misschien helpt dat iets. Probeer het niet te overdenken, en dan bedoel ik hetgeen wat er gebeurd is.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nu heeft de betreffende persoon, we waren aan het daten, me ook nog gedumpt. Ik ga me morgen ziekmelden en de hele dag in liggen. )":


    26 - 02 - '16

    Lieve schat, neem morgen de hele dag voor jezelf. En dit weekend ook. Het is belangrijk dat je goed voor jezelf zorgt nu. Veel sterkte. x


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    Lieve schat, neem morgen de hele dag voor jezelf. En dit weekend ook. Het is belangrijk dat je goed voor jezelf zorgt nu. Veel sterkte. x

    Dankje <3
    Er zijn geen woorden die kunnen omschrijven hoe ellendig ik me voel. ):


    26 - 02 - '16

    Heimerdinger schreef:
    (...)
    Dankje <3
    Er zijn geen woorden die kunnen omschrijven hoe ellendig ik me voel. ):

    Ik kan niet meer doen dan je vertellen dat je heel lief voor jezelf moet gaan zijn de komende dagen en je een internetknuffel geven vanaf hier. Hang in there, you're worth it.


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Ik kan niet meer doen dan je vertellen dat je heel lief voor jezelf moet gaan zijn de komende dagen en je een internetknuffel geven vanaf hier. Hang in there, you're worth it.


    Dankjewel.. Ik ga echt m'n best doen daarvoor <3


    26 - 02 - '16

    Oke, vandaag heb ik me ziek gemeld en heb ik later in de middag iets leuks gedaan met vrienden. Het was wel lachen, maar ja, ik voel me nu nog steeds doodongelukkig.. :c


    26 - 02 - '16

    Heimerdinger schreef:
    Oke, vandaag heb ik me ziek gemeld en heb ik later in de middag iets leuks gedaan met vrienden. Het was wel lachen, maar ja, ik voel me nu nog steeds doodongelukkig.. :c


    Je moet er denk ik ook niet vanuit gaan dat je je na één leuk middagje direct weer helemaal top zult voelen. Als je je zo slecht voelt denk ik dat het tijd nodig heeft. Dat je tijd nodig hebt om alles te verwerken en dat je tijd nodig hebt om er weer bovenop te komen.
    Ook denk ik wel degelijk dat het helpt om leuke dingen te doen (met vrienden). Om afleiding te zoeken en gewoon zo veel mogelijk leuks te doen. Dat zet je gedachten even op een andere baan en het maakt dat je je vrolijk voelt. En wanneer je je vrolijk voelt, zit je lekkerder in je vel dan wanneer je je verdrietig voelt, toch?
    Maar je moet er niet vanuit gaan dat na 1 leuk dagje al je verdrietige gevoelens direct weg zullen zijn. Dat heeft denk ik wel tijd nodig.

    Mocht je overigens een luisterend oor willen, of heel veel plaatjes van schattige katten, of wat dan ook: I'm here for you. <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Kom eens hier lieve schat!



    Ik ben blij dat je je vandaag een beetje afgeleidt bent geweest. Ik hoop maar dat je ons belooft om lief voor jezelf te zijn.

    And remember: Friends are always nearby (K)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."