• Lalala, Beginpost anyone?

Leonie is

take me back to the basics and the simple life

Hoii

you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

Stradlin schreef:
    Raymond vind ik nogal standaard :'D I like Amell tho :'D Still tha same pick?

Yup!^^

"At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

Hier, wat makkelijker om te stemmen

O mia lost elan. Tu isag elythe.

Ameliorate schreef:
    En mijn enorme faalactie is opgelost.

Now I'm curious

“A queen will always turn pain into power.”

Cave schreef:
    (...)
    Now I'm curious

Ik had één of andere foute code gebruikt bij Henks RPG en toen liep de hele pagina een soort van vast en toen had ik het aan Leo gevraagd en die had hetzelfde, allemaal door mij uiteraard en toen heb ik een heel topic aangemaakt en is het uiteindelijk opgelost. But ik voelde me best wel dom.

She was always looking for more..

Ameliorate schreef:
    (...)

Ik had één of andere foute code gebruikt bij Henks RPG en toen liep de hele pagina een soort van vast en toen had ik het aan Leo gevraagd en die had hetzelfde, allemaal door mij uiteraard en toen heb ik een heel topic aangemaakt en is het uiteindelijk opgelost. But ik voelde me best wel dom.

Aawwhhh, jij kan er toch niets aan doen. Die codes zijn echt veel te irritant enzo

#dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

Btw Iloon, naar mijn mening heb ik echt een geweldig idee voor jullie lijstjeswedstrijd.

Trohman schreef:
    (...)

Aawwhhh, jij kan er toch niets aan doen. Die codes zijn echt veel te irritant enzo

Ja, das wel waar. But ik voelde me echt wel heel dom.

Ameliorate schreef:
    (...)

Ja, das wel waar. But ik voelde me echt wel heel dom.

You are not, ur a QT

#dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

Iloon en Henk, mon idea voor jullie lijstjeswedstrijd is nogal standaard haha :')

Trohman schreef:
    (...)

You are not, ur a QT

Ah, thank you. :]

Eleutheromania schreef:
    Iloon en Henk, mon idea voor jullie lijstjeswedstrijd is nogal standaard haha :')

Mijn idee is ongelofelijk origineel en ontzettend fabuleus. Oftewel het beste idee ter wereld. Totaal niet overdreven of zo..

Ameliorate schreef:
    (...)

Mijn idee is ongelofelijk origineel en ontzettend fabuleus. Oftewel het beste idee ter wereld. Totaal niet overdreven of zo..

Haha. Ik had een superieur idee, maar bedacht me toen dat ik geen lijstje moest maken volledig rond harry potter Hehe (A)(A)(A)

[ bericht aangepast op 19 feb 2015 - 16:56 ]

Eleutheromania schreef:
    (...)

Haha. Ik had een superieur idee, maar bedacht me toen dat ik geen lijstje moest maken volledig rond harry potter Hehe (A)(A)(A)

Why not if you want to?

Ameliorate schreef:
    (...)

Why not if you want to?

Idk haha. Maar ik ga denk ik nog wel even een ander idee bedenken, cuz deze is niet bepaald origineel :')