• Lalala, Beginpost anyone?

    Leonie is


    take me back to the basics and the simple life

    Cynefin schreef:
    Rollen maken voor rpg's is echt leuk :D


    Wacht maar tot een aantal rollen verder en dan zeg je het tegenovergestelde.


    She was always looking for more..

    Cynefin schreef:
    Rollen maken voor rpg's is echt leuk :D


    Meid, als je nog niet klaar bent met een rol en je moet een tweede maken is het niet meer zo leuk haha


    take me back to the basics and the simple life

    Hahaha :') maar ik heb er niet meer *pfieuw*


    I just caught the wave in your eyes

    Eleutheromania schreef:
    (...)

    Haha
    Imma die


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ameliorate schreef:
    (...)

    Wacht maar tot een aantal rollen verder en dan zeg je het tegenovergestelde.
    Ik vind Rollen maken altijd het leukste van de RPG xD juist het uiterlijk vind ik niet zo fijn :'D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Massacres schreef:
    (...)Ik vind Rollen maken altijd het leukste van de RPG xD juist het uiterlijk vind ik niet zo fijn :'D


    Haha. Ik vindt rollen maken het minst leuke..
    Het uiterlijk ben ik wel met je eens. Meestal weet ik daar na twee zinnen niets meer te verzinnen en dan plak ik er iets onnodigs of iets wat ik al heb gezegd maar dan in andere woorden achterna.


    She was always looking for more..

    Ameliorate schreef:
    (...)

    Haha. Ik vindt rollen maken het minst leuke..
    Het uiterlijk ben ik wel met je eens. Meestal weet ik daar na twee zinnen niets meer te verzinnen en dan plak ik er iets onnodigs of iets wat ik al heb gezegd maar dan in andere woorden achterna.
    Het langste dat ik ooit ben bezig geweest aan een rol is drie weken, maar in een week was hij af, daarna gewoon nog details toevoegen, dat ding was massief


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Massacres schreef:
    (...) Het langste dat ik ooit ben bezig geweest aan een rol is drie weken, maar in een week was hij af, daarna gewoon nog details toevoegen, dat ding was massief


    Omg, haha.


    She was always looking for more..

    Hahaha :')


    I just caught the wave in your eyes

    Ameliorate schreef:
    (...)

    Omg, haha.
    Ik was trots op mijn Braziliaan, die de helft was van een tweeling die ik samen met iemand had gemaakt. Ik schijf nu een ORPG met dat personage samen met iemand die ook in die RPG zat en er mee door wilde nadat die was stilgevallen :3


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Massacres schreef:
    (...) Ik was trots op mijn Braziliaan, die de helft was van een tweeling die ik samen met iemand had gemaakt. Ik schijf nu een ORPG met dat personage samen met iemand die ook in die RPG zat en er mee door wilde nadat die was stilgevallen :3


    Omg wat is een orpg nou weer x)


    I just caught the wave in your eyes

    Cynefin schreef:
    (...)

    Omg wat is een orpg nou weer x)
    Een op een RPG


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Massacres schreef:
    (...) Een op een RPG


    Ooo zo, dankje ^^

    oh ja guys, we zitten bijna tege het limiet van het aantal posts dus we gaan langzaam er voor zorgen dat Lau het nieuwe topic krijgt, want ik doe mee met dat ene fonds :Y):Y)


    I just caught the wave in your eyes

    Cynefin schreef:
    (...)

    Ooo zo, dankje ^^

    oh ja guys, we zitten bijna tege het limiet van het aantal posts dus we gaan langzaam er voor zorgen dat Lau het nieuwe topic krijgt, want ik doe mee met dat ene fonds :Y):Y)
    Haha, ik ben de Bucky/Winter Soldier comic wiki aan het lezen, zo interessant *-*


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Hey


    -