• Ollalalala. Beginpost?

    Wie?


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Heffron schreef:
    (...)

    Bye, ik ga ook; pll kijken :Y)

    AAAAH IM DYING.
    OMG OMG OMG SPENCER EN JOHNNY GAAN ZOENEN HEA FUCK JOHNNY IK MAG HEM EEECHT NIET IK WIL SPOBY asdfghjkl


    “A queen will always turn pain into power.”

    Moeilijk hè? Melkpakken dichtdraaien.


    -

    Iniminicum schreef:
    Moeilijk hè? Melkpakken dichtdraaien.


    Haha. Ik heb geen idee want ik lus geen melk en ik ben er allergisch voor.


    She was always looking for more..

    Guys, is het mogelijk dat je zeg maar een soort van verhaal schrijft en dat je dat in boekvorm laat afdrukken ergens voor jezelf? Want ik zou best wel een verhaal willen schrijven en dat ik dat dan enkel voor mezelf laat afdrukken.


    She was always looking for more..

    Ameliorate schreef:
    Guys, is het mogelijk dat je zeg maar een soort van verhaal schrijft en dat je dat in boekvorm laat afdrukken ergens voor jezelf? Want ik zou best wel een verhaal willen schrijven en dat ik dat dan enkel voor mezelf laat afdrukken.


    Ja, dat kan je gewoon doen bij een drukkerij (:


    -

    Ameliorate schreef:
    (...)

    Haha. Ik heb geen idee want ik lus geen melk en ik ben er allergisch voor.


    Iemand heeft hem niet dichtgedaan en ik pakte het pak iets te - eh - enthousiast uit de koelkast. De rest kan je zelf invullen. Er lag gewoon vijf meter verder op ook melk.


    -

    Ik heb wiskunde totally verkut D:


    I just caught the wave in your eyes

    Surrealistic schreef:
    Ik heb wiskunde totally verkut D:


    N'aww :c
    Wait- ken ik jou al?


    be gay do crimes

    Iniminicum schreef:
    (...)

    Ja, dat kan je gewoon doen bij een drukkerij (:


    Alright. Het leek me wel leuk om echt ergens mee aan de slag te gaan en het als een boek te kunnen vasthouden. Plus het feit dat Nederlands en Engels gister erg saai was en ik toen ineens een genius idee kreeg.


    She was always looking for more..

    Iniminicum schreef:
    (...)

    Iemand heeft hem niet dichtgedaan en ik pakte het pak iets te - eh - enthousiast uit de koelkast. De rest kan je zelf invullen. Er lag gewoon vijf meter verder op ook melk.


    Haha. Dat ziet er best grappig uit in mijn gedachten.

    Btw, een hele diepzinnige vraag aan jullie allen:
    Ooit had ik eens op school gehoord dat sommigen in hun gedachten dingen zien als een soort film en anderen zien alleen woorden.
    Dus als je aan een boom denkt ziet de één een boom in zijn gedachten en een ander ziet letterlijk het woord boom.
    Dus mijn vraag aan jullie:
    Welke van de twee opties hebben jullie?


    She was always looking for more..

    Surrealistic schreef:
    Ik heb wiskunde totally verkut D:


    Ahh.

    En Majo, dat is Yu.


    She was always looking for more..

    Ok. Scheikunde is een 3.3 geworden hahahahahahahahahahagahahaha. En oen kwam die gast naar me toe van 'morgen twaalf uur so over die formules afkortingen dinkies idk hoe ze heten dat Fe en al die shit :')'
    Ik heb een zin om daarvoor te leren, maar als k t wel doe kan ik nog een 3.8 halen :')
    But I just don't care.


    take me back to the basics and the simple life

    Eleutheromania schreef:
    Ok. Scheikunde is een 3.3 geworden hahahahahahahahahahagahahaha. En oen kwam die gast naar me toe van 'morgen twaalf uur so over die formules afkortingen dinkies idk hoe ze heten dat Fe en al die shit :')'
    Ik heb een zin om daarvoor te leren, maar als k t wel doe kan ik nog een 3.8 halen :')
    But I just don't care.


    Ahh. Als ik jouw was zou ik wel een beetje leren. Ik ben in elk geval blij dat ik geen Scheikunde meer heb.


    She was always looking for more..

    Trouwens, weet er iemand van jullie een leuke naam voor een kip?


    She was always looking for more..

    Ameliorate schreef:
    (...)

    Ahh. Als ik jouw was zou ik wel een beetje leren. Ik ben in elk geval blij dat ik geen Scheikunde meer heb.


    Ga ik ook wel
    Doen tho. Ik kan noet wachten tot volgend jaar


    take me back to the basics and the simple life