• Heey mensen<3
    Jaah de laatste tijd hebik echt big problems enzoo op school, kan me nergens meer op concentrern enzoo en da hadden wij vandaag een toets van Latyn, alle woorden. Ik heb daar superhard voor gestudeerd, kreeg ik vanmorgen een Black Out! Daarna kreeg ik de toets van Wiskunde terug, had ik een 3/11 C'mon, moest mij moeder vandaag dan nog naar oudercontact op school enzoo, zeg m'n klassenleeraar dat ik me volgens die van Latyn niet genoeg inzet enzoo terwyldat wél is maar ik gewoon de laatste tijd me nietmeer kan concentreren. Djezus, ik zie dat echt niet meer zitten en wil liever nog naar het laagstezaken dat er s dan te blijven kijken op dat lelijke bakkes van dat kind vanLatyn>,< Kotsbeu ben ik ht KOTSBEU!

    Sorry da ik zeik --'

    Natuurlijk mag je klagen, dat is gewoon kut >,<


    Life is hard and then we die

    Lieve Annelies,
    Volgensmij is dit een hele normale fase hoa. Iedereen heeft een tijd dat alles kut gaat op school. Ik heb hem net gehad en nu hopen dat hij niet terug komt ;] Okay nu even sirieus. Lieverd, je hebt het hele schooljaar nog. Als je nu slecht staat heb je het hele jaar nog op het weer op te halen. En leraren zeggen altijd dat je nooit je best doet of ze zeggen dat je je best doet en je doet het niet x3 Maar je snapt me toch wel? Ik snap ook echt dat je hier saggo van word,maar ik heb geleerd dat het allemaal wel goed komt,als je het echt graag wilt ;] En je weet het,ben dr altijd voor je !

    xoxo


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Miss heb je faalangst.
    Ik heb het ook, en het is echt heel kut. Al die black out's & zenuwachtigheid voor presentatie's...


    Sweet dreams will come true.

    Dat is focking kut


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Jaah maar hunzz<3 Het ergste van al is dat er leerkrachten, waronder dievan Latyn&Wiskund zegen dat ik beter zak >,<

    Jaah maar hunzz<3 Het ergste van al is dat er leerkrachten, waronder dievan Latyn&Wiskund zegen dat ik beter zak >,<

    Mijn mentor wou mij vorig jaar ook een niveau lager doen maar ik wou persé daar blijven en dat is me nu ook gelukt en nu gaat alles prima, Op natuur-/scheikunde na dan ¬¬


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Goh, dan zit je net in dezelfde fase als mij. Maandag kreeg ik een toets wiskunde terug, 3/10. Moet ik daar een taak & een bijsturingstoets over maken. =,= Dan hadden we vandaag weer toets wiskunde, waar ik dus weer op gebuisd ben =,= . En dat heb ik dusz ook met Latijn. Dan geeft onze lerares ons 3 blz woordjes op, ongeveer 150 woordjes. Ok, vorige jaren ging dat gelijk niets. Maar nu Ö Ik heb op overhoringen van de woordenlijst nog nooit boven de 8 gehaald, terwijl ik vorig jaar toch wel eens boven de 8 haalde. Djeez -- Ik ben het echt zo kotsbeu. Klotelatijn. Nu mogen wij 7 blz cultuur voor en achterkant vanbuiten gaan leren =,=
    Ik haaaaaaaaaat het


    Listen to what we're not saying..