• *kort zeik topic*

    Niet dus. Ik ben mijn CV aan het invullen op de site en moet opleidingen kiezen uit een lijst, waartussen de opleidingen die ik gedaan heb niet eens goed staan. Het invullen van wat voor werk je zoekt heeft hetzelfde probleem, je kan alleen kiezen uit een lijst. Plus ik ben niet specifiek op zoek naar één functie en zou neit weten waarnaar ik wel op zoek ben.
    Dan het zoeken van vacatures. Je kan heel mooi de afstand invullen en kiezen uit de lijst met functies. Maar hoe kan je zoeken op benodigde opleidingen? Nergens. Dus nu moet ik tussen honderden vacatures voor HBO zoeken, en ik heb niet eens een MBO diploma. Goed bezig UWV...
    En de afstand dan, bij je CV kan je mooi 5, 10, 15 km afstand invullen en bij het zoeken alleen 10, 20, 30.. 20 km is gewoon te ver.

    Iemand hier die ervaring heeft met het online gebeuren van UWV/werk.nl ?
    Tips maybe? Voor solliciteren buiten het UWV om bijv.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2015 - 16:13 ]

    Nope, ik verstuur soms wel 50 sollicitaties, maar niks werkt, haha. UWV is sowieso gewoon crap.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    Nope, ik verstuur soms wel 50 sollicitaties, maar niks werkt, haha. UWV is sowieso gewoon crap.


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Michonne schreef:
    Nope, ik verstuur soms wel 50 sollicitaties, maar niks werkt, haha. UWV is sowieso gewoon crap.

    Zeg dat wel.