Hello,
Gisteren ontdekte ik dat mijn kat een vreemde, kale plek naast haar oor heeft. Er zat een klein beetje bloed aan, maar je ziet voornamelijk gewoon haar hoofdhuid. Er was nog niet veel aan de hand, ze at en dronk gewoon en was zoals gewoonlijk gewoon actief. Voor de zekerheid wel naar de dierenarts gegaan en een zalfje mee gekregen. De dierenarts zag niks wat echt alarmerend was.
Vandaag echter, heeft ze nog niks gegeten of gedronken. Ze is lusteloos en vind het niet fijn als je haar oppakt of aait. Af en toe lijkt het ook wel alsof ze moet overgeven. Natuurlijk heb ik de dierenarts gebeld voor een afspraak voor vanavond - maar ik maak me toch onwijze zorgen.
Zijn er hier misschien mensen die weten wat dit eventueel kan zijn? In combinatie met de kale plek op haar hoofdje vind ik haar gedrag nu toch echt wel een beetje vreemd worden. Bovendien is dit de eerste keer dat er een huisdier van mij ziek is, dus weet niet zo goed wat ik moet doen.
but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )