Want ik heb er nu tien op mijn bureau liggen. :'D
Het verhaal hierachter is dat ik al maanden - letterlijk maanden, want dit is sinds het begin van afgelopen school-/collegejaar - telkens vergeet om een nieuw collegeblok te kopen, of geen geld bij me blijk te hebben, of simpelweg te lui ben om een (hele kleine, hehe) omweg te fietsen. Ik gebruik daarom al een half jaar halflege oude wiskundeschriften en alles wat ik verder nog kan vinden voor aantekeningen, maar gister kwam ik erachter dat zelfs die bron nu uitgeput was. De nood was zo hoog dat ik vandaag zelfs op een blanco A4'tje aantekeningen heb gemaakt. Maar nu is er goed nieuws! Zulke wanhopige acties zullen voorlopig niet meer nodig zijn, want drie keer raden wat mijn moeder vanmiddag meenam van de supermarkt - juist ja, achthonderd pagina's aan lijntjespapier. :')
Dus... waar maken jullie het liefst aantekeningen op? En wat is de grootste hoeveelheid papier die jouw ouders ooit voor je hebben gekocht in een supermarkt?
"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan