Ik heb geen idee hoe ik mijn probleem kan oplossen, dus ik ben nu op zoek naar een theme die zeer sterk lijkt op mijn huidige. Dit is de link naar mijn blog: http://pabiloso.tumblr.com/. Eisen: infinite scrolling, veel columns [6 á 7], geen toevoegingen als bron, permalink, etc. als je met je cursor over een post gaat en een veranderbaar lettertype. Wie kan helpen? Ik ben ook al op zoek, maar het is moeilijk. :'x
---
Hoi allemaal!
Ik weet dat er hier heel wat mensen zijn die bloggen op Tumblr, net als ik. Ik heb net een tweede blog gemaakt en ik vind het theme heel gaaf, alleen het nadeel is dat er geen infinite scroll op zit en een maximum van 15 posts. De optie infinite scroll is er ook niet bij sjabloon aanpassen, dus ik ben in de HTML gaan koekeloeren. Ik sleutel heel soms aan een HTML om bijv. een hit counter er tussen te krijgen en misschien zoals als dit, maar verder nooit het als base gebruikt, enkel één ding bewerkt. Afijn, in de HTML heb ik al ontdekt waar het 'm in zit, alleen ik heb geen verstand van HTML en ik heb geen zin om dingen uit te proberen die ik niet begrijp. Zijn er hier mensen die ik een mailtje mag sturen met de HTML/het stukje HTML dat ik bedoel en die voor mij willen kijken of die infinite scroll erin te bewerken is? I.v.m. dat codes Quizlet ontregelt, lijkt het mij handiger om het via mail of via Facebook te doen. Ik hoop dat, dat geen probleem is? Ik stuur geen spam of virus.
Dus, bedankt voor het lezen en misschien kan je mij helpen!
[ bericht aangepast op 11 feb 2015 - 15:59 ]
"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife