• Het is een flinke beschrijving met veel uitleg, dus neem de tijd om het te lezen voor je gaat oordelen (:

    Inside Mount Weather
    Wanneer de jeugdgevangenen op aarde komen, ontdekken ze al snel dat ze niet de enige zijn; er leven nog drie soorten mensen: de grounders, reapers en mountain men. En laat het nou net over de laatste gaan.
    De mountain men wonen in Mount Weather: een basis gemaakt voor als er een nucleaire oorlog uit zou barsten, zodat de president en de belangrijke mensen in veiligheid konden zitten. Echter heeft de voormalig president van Amerika Mount Weather nooit bereikt. Hierdoor konden artsen, onderzoekers en de vice-president (nu president) beslissen hoe het zijn gang zou gaan binnen de bunker. Omdat zij de enige overlevende mensen waren en niet buiten konden komen door straling, moesten ze een paar honderd van hun eigen mensen met radioactieve troep besmetten, waardoor het mogelijk was voor hun om buiten te leven. Hier vormden ze een stam (de grounders). Echter moesten er ook nog mensen zijn die de grounders naar binnen zouden halen na tientallen jaren, als de radioactiviteit in hun bloed was verminderd en het veilig was om bloedtransfusie te doen. De personen krijgen een agressief middeltje ingespoten waardoor ze de weg kwijtraken en niet meer weten wat goed en slecht is. Ze worden getraind om alleen naar de mountain men te luisteren en iedereen die op hun pad (buiten Mount weather) komt mee te nemen naar de basis voor het experiment. En zo ontstonden de reapers.

    De jeugdgevangenen worden door de mountain men zelf gevonden en meegenomen naar Mount Weather. Ze krijgen wat hun hartje begeerd en volgen lessen over van alles en nog wat. De nieuwelingen weten echter niets van de gruwelijke dingen die in Mount Weather gebeuren, maar moeten zich hier wel zorgen over gaan maken. Omdat zij van buiten komen hebben ze een bloedgehalte welke goed genoeg is om transfusie te verlenen en het leven voor de mensen in Mount Weather te verbeteren: ze zouden buiten kunnen overleven. Echter heeft het bloed maar voor even zin en zijn er nieuwe experimenten in gedachten: beenmergtransplantatie. Het is alleen erg gevaarlijk en de jeugdgevangenen zouden hieraan kunnen overlijden. Zodat niemand er achter komt (maar er wel mensen verdwijnen) vertellen ze aan de andere dat de persoon in kwestie ziek is of naar buiten teruggestuurd. Het is een wrede zaak binnen Mount Weather en als de jongeren niet snel beseffen dat er iets vreselijks aan de hand is, kan het zo gebeuren dat het te laat is.


    Note; Deze RPG is gebaseerd op de serie The 100, maar je hoeft deze niet te kennen om er aan mee te doen. Er zal genoeg informatie komen te staan in het rollentopic hoe alles zijn werk gaat en hoe alles eruit ziet (:
    Ook zal er genoeg ruimte zijn om vrij te spelen en er zullen genoeg rollen tot de beschikking zijn. Wel wil ik er even bij melden dat het minimum aantal woorden 200 is dus als je dat te veel vind denk ik niet dat het RPG dan iets voor je is.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2015 - 12:57 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Waaah! Ja, ik zou hier sowieso aan mee doen!


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Cathedrals schreef:
    Waaah! Ja, ik zou hier sowieso aan mee doen!

    Dat is mooi, tenminste een enthousiasteling! (:


    Ich liebe dich 27.12.23

    Super leuk idee en ik wil heel graag zeggen dat ik wil meedoen, maar dat ga ik niet doen. Ik heb de laatste tijd niet veel tijd omdat ik intensieve begeleiding krijg met werk zoeken. Daarbij verwaarloos ik al een tijdje heel wat RPG's waar ik aan meedoe en dat wil ik niemand nog aandoen.


    16 - 09 - '17

    Reigns schreef:
    Super leuk idee en ik wil heel graag zeggen dat ik wil meedoen, maar dat ga ik niet doen. Ik heb de laatste tijd niet veel tijd omdat ik intensieve begeleiding krijg met werk zoeken. Daarbij verwaarloos ik al een tijdje heel wat RPG's waar ik aan meedoe en dat wil ik niemand nog aandoen.


    Jammer Sylvie! Maar ik snap je keuze ook wel (:

    [ bericht aangepast op 10 feb 2015 - 22:13 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Gonplei schreef:
    (...)

    Jammer Sylvie!


    Vind ik zelf ook.


    16 - 09 - '17

    Reigns schreef:
    (...)

    Vind ik zelf ook.


    Ach ja, je hebt het druk dus kan het niet anders.
    Ik hoop dat er nog mensen zullen komen.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Gonplei schreef:
    (...)

    Ach ja, je hebt het druk dus kan het niet anders.
    Ik hoop dat er nog mensen zullen komen.


    Hoop het ook, het is zonde van het leuke idee.


    16 - 09 - '17

    Reigns schreef:
    (...)

    Hoop het ook, het is zonde van het leuke idee.


    Nou ja, Cathedrals gaat mij helpen en dan openen we het rollentopic gewoon, hopend op spelers.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Gonplei schreef:
    (...)

    Nou ja, Cathedrals gaat mij helpen en dan openen we het rollentopic gewoon, hopend op spelers.


    Good luck! (:


    16 - 09 - '17