Regels
° Minimum van 250 woorden.
° Bestuur enkel je eigen personage, tenzij
je toestemming hebt van een ander.
° Geen Gary-Stu's en Mary Sue's.
Ik lees alle rollen en zal er ook pietluttig
op reageren als het niet goed is!
° 16+ is toegestaan.
° Naamsveranderingen doorgeven.
° Alleen ik maak nieuwe topics.
° Maximaal 3 personage's, in variatie.
° Ruziemaken doe je maar ergens anders.
° Reserveringen blijven 5 dagen staan.
° Geef mensen de kans om rustig te reageren.
° Hou het realistisch!
° Ik waardeer het niet als mensen van te voren
dingen afspreken. Als je dit doet en ik het merk,
lig je er gelijk uit.
Topics
Rollentopics: 1
Praattopics: 1
Speeltopics: 1
Aliens zijn op de een of andere manier gefascineerd door mensen. Ze proberen hen door en door te leren kennen, hun gebruiken, hun gewoonten en zelfs alle abnormale dingen, zoals hun ziektes en gektes. Niet door ze mee te nemen naar hun ufo en te 'proben', maar door ze van dichtbij te bestuderen en na te doen terwijl ze alle informatie in zich opnemen. Ze zijn al een tiental jaren op aarde om de mens te bestuderen, maar hebben recent een nieuw project op gezet om ook de gekke kant van de mensen te onderzoeken. Zo hebben ze een inrichting voor mensen met psychische klachten overgenomen. De aliens die er zitten, zijn bekend met normale gebruiken van mensen, maar niet met dit.
Enkele regels voor de rollen:
° Ik wil dat elke aandoening maar éénmaal voorkomt, enkel een alien mag een dezelfde aandoening hebben als een mens, waardoor de aandoening dan twee keer mag voorkomen. Je mag aandoeningen claimen voor je je rol aanmaakt, maar deze mag je dan niet meer veranderen. Wees er dus zeker welke je wilt en kiest. Bij twijfel vragen.
° Verslavingen tellen niet als aandoening.
° Enkel 1 aandoening per persoon.
° Ik wil dat je het opgegeven lijstje gewoon precies zo invult, ik hoef er geen gedoe mee.
° De patiënten zitten in de inrichting omdat ze een gevaar vormen voor de samenleving, voor zichzelf of niet meer kunnen functioneren in de samenleving, hou daar rekening mee bij het schrijven van je rol.
Rollen
Patienten
° Molly Elise Montgomery | Assassin | Anorexia Nervosa | Mens
° Mariana Valentina Domínguez | Maseo | Theatrale persoonlijkheidsstoornis | Mens
° Ella Harroldson / "Lucy" |Wiarda | Dissociatieve identiteitsstoornis | Mens
° Shaun Hugh Springfield | Gonplei | Dwangstoornis | Mens
° Arthur Stark | Kaj | | Syndroom van Cotard | Mens
°
Werknemers
°
°
°
° Charles Patterson | Assassin | Psycholoog | Alien
°
°
Invullijstjes