• Ik ben donderdagavond naar die film geweest in de bios en ik heb een voorliefde voor sci-fi. ;3 Dus het leek me wel leuk om er een RPG over te doen. Als je de film graag geheel spoilervrij wilt kijken, lees de beschrijving dan niet (het bevat geen enorme spoilers over de verloop van het verhaal, maar wel van details). Het is de bedoeling dat iedereen mee kan doen, ook al heb je de film niet gezien. Onderaan vind je de trailer.



    De mensheid komt niet van Aarde, in tegenstelling tot wat iedereen dacht. In feite zijn de mensen daar 'geplant' en wel met een reden. De Aarde is namelijk maar een klein deel van een enorme industrie. Zodra de populatie op Aarde haar volle capaciteit behaald heeft, worden de mensen 'geoogst'. Hun leven wordt samengeperst tot een buisje dat varieert in puurheid. Hoe meer levens in een buisje, hoe puurder het is. Wat je ermee kan? Je eigen leven verlengen en je cellen hun optimale opmaak geven, waardoor je weer jong en fit bent, zodat je voor eeuwig kan leven, mits niemand je vermoord dan.
    De RPG zal zich afspelen op een geheime basis op Aarde. Hier regeert Jupiter, degene die de Aarde geërfd heeft en deze wilt behouden in plaats van om te toveren in industrie. Technische snufjes vind je hier ten overvloede, samen met de mensen die voor haar werken om alles in goede banen te leiden. Soldaten, assistentes, van alles. Sommige van andere planeten, andere maar half mens en genetisch gemanipuleerd. Ze moeten de aankomende bedreiging van iemand die de Aarde maar al te graag wilt hebben, tegenhouden.


    Hier kan dus nog het één en ander aan veranderd worden, omdat ik nog niet precies weet hoe het uitgewerkt gaat worden, haha. 8D Nu vroeg ik me af of er mensen zijn die dit leuk lijkt. En of jullie leuke aanpassingen hebben op de verhaallijn of iets leuks weten.

    [ bericht aangepast op 7 feb 2015 - 16:58 ]


    Your make-up is terrible

    Ja! (:


    Ich liebe dich 27.12.23

    Ik moet de film nog gaan zien. Maar ik zou hier sowieso aan meedoen! (:


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik ga hem pas openen als er echt genoeg mensen zijn die mee willen doen, want het zal best wat werk worden om alles uit te werken en zo. 8D

    [ bericht aangepast op 7 feb 2015 - 17:45 ]


    Your make-up is terrible

    Klinkt leuk! En ik wil wel helpen uitwerken c:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Merlyn schreef:
    Klinkt leuk! En ik wil wel helpen uitwerken c:


    Daar hou ik je aan!


    Your make-up is terrible