• Acht jongens op een high school in Miami. Alle acht staan ze bekend als echte heartbreakers. Het bespelen van harten en het daarna breken alsof het niets is, het is allemaal doodnormaal voor deze jongens. Keer op keer weten ze liefde te krijgen van meisjes, ondanks hun reputatie. Tja, wie gelooft het nou niet als een van de populairste jongens van school zegt dat hij echt is veranderd. Nou, een kleine groep meiden gelooft dit inderdaad niet. Nadat er weer een paar harten zijn gebroken besluiten ze dat het genoeg is. De meisjes besluiten dat de jongens moeten inzien hoe het is en ze doen dat op een bekende manier. Ze worden heartbreakers. Maar wat als de jongens echt op de meiden beginnen te vallen en de meiden er juist achter beginnen te komen dat ze niet zo erg zijn. Iedereen heeft natuurlijk een verhaal. Een reden waarom ze zijn zoals ze zijn. Hoe moeilijk wordt het als er echte gevoelens in het spel komen. Gaan ze verder met hun plan of luisteren ze naar hun gevoelens. En zijn ze dan nog op tijd of zijn de jongens al achter het plan gekomen..


    Rollen:
    Jongens:
    - Tyler Luca DiAngelo ~ Zamperini
    - Micah Wells ~ Naevia
    - Josh Wright ~ Kalon
    - Damon Donovan August Sommers ~ Philia
    - Owen Johnson ~ Sadventure
    - Elliot Sebastian Duchess ~ Gally
    - Dalon Elijah Fridgewick ~ Gereserveerd ~ Sabaism
    - Christian O'Callaghag ~ Elpis

    Meisjes:
    - Lauren Indiana Harvelle ~ Zamperini
    - Felicia Jasmine Wright ~ Isimat
    - Jacelyn Elena Deveraux ~ Malarkey
    - Kendra Griffith ~ Naevia
    - Lilith Kennedy Rosman ~ Freer
    - Lynn Avery Troian Hastings ~ Sobremesa
    - Annalise Alisha Annabelle Linton ~ Mangata
    - Elînor Taylor Lindström ~ Sabaism

    Koppels:
    Elînor x Owen
    Lilith x Dalon
    Jacelyn x Tyler
    Lynn x Damon
    Kendra x Elliot
    Annalise x Josh
    Lauren x Christian
    Felicia x Micah



    Invullen:
    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Uiterlijk: Foto + Beschrijving
    Innerlijk:
    Geschiedenis: Dit hoeft niet veel te zijn!
    Extra:

    Regels:
    ~ Schrijf redelijke posts! (+- 200 woorden). Als het soms iets minder is, is het niet erg.
    ~ Geen perfecte personages!
    ~ Geen eendagsvliegen!
    ~ Hou het realistisch! Ze zijn niet na een dag al echt verliefd op elkaar!
    ~ Een reservering blijft drie dagen staan! Als je langer de tijd nodig hebt, meld dat dan.
    ~ 16+ mag.
    ~ Twee personages per account. Een jongen en een meisje.
    ~ No fights! In de RPG zelf mag dit natuurlijk wel.
    ~ OOC tussen haakjes of in het praattopic!
    ~ Bij veel belangstelling kunnen er meer rollen vrijkomen!
    ~ Als je zelf nog een rol weet buiten de jongens en meisjes mag je dit melden. Dan kijk ik of het erin past.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2015 - 19:23 ]


    El Diablo.

    Ik zoek nog een rivaal voor Micah. Iemand die hem steeds uitdaagt en weddenschappen met hem afsluit, of zoiets. (:
    En voor Kendra zou een vriendin wel prettig zijn. Het liefste geen al te rebels type.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Zamperini schreef:
    (...)

    Ik heb Tyler voor je? (:


    We kunnen doen dat ze elkaar niet mogen? :Y)


    Everything is illuminated by the light of our past.


    ANNALISE 'ANNA' ALISHA ANNABELLE LINTON


    "People fear what they do not understand"







    Naam
          Annalise 'Anna' Alisha Annabelle Linton

    Annalise • Genadig • Engels
    Alisha • Waarheid • Grieks
    Annabelle • Stijl en schoonheid • Frans


          Annalise heeft haar voornaam van de overleden tweelingzus van haar moeder gekregen. Ze is op jonge leeftijd gestorven bij een auto ongeluk en Annalise's moeder wilde haar eren door haar zusjes naam aan haar eerste dochter te geven. Annalise's tweede naam is van Griekse afkomst. Dit komt omdat haar ouders op hun huwelijksreis naar Griekenland zijn gegaan en ze het een prachtig land vonden waardoor ze Annalise een deel van dat geluk wilde meegeven in haar naam. Het was ook zeker de betekenis die ze aansprak. Het is namelijk de manier waarop ze hun dochter hebben opgevoed, met de waarheid. Ze hebben Annalise zo veel mogelijk proberen bij te brengen dat de waarheid uiteindelijk het beste is. De derde naam van Annalise is Frans. Dit is ter ere van de moeder van haar vader die van Franse afkomst is. Haar achternaam heeft ze van haar vader gekregen. Het is ook gelijk een naam die een bepaalde status aangeeft. Door het werk van haar vader is de achternaam zeer bekend in de hogere kringen.


    "My attitude is based on how you treat me"


    Leeftijd
          Annalise is momenteel zeventien jaar oud. Ze vindt die leeftijd best wel vervelend. Annalise mag namelijk nog niet drinken en anderen dingen doen die volwassenen mogen doen maar toch zal er van haar verwacht worden dat ze zich volwassenen gedraagt. Annalise is geboren op de eenentwintigste van juni, tevens ook de langste dag van het jaar. Annalise houdt van deze datum omdat de langste dag van het jaar op deze datum zal plaatsvinden. Ook valt de zomer op eenentwintig juni in en Annalise houdt van de zomer.     


    "A certain darkness is needed to see the stars"


    Nationaliteit
          Annalise is van Britse afkomst maar is eigenlijk van alle culturen wijs. Door de baan van haar vader heeft ze op heel veel verschillende locaties gewoond. Ze is geboren in een rijk dorpje ten westen van het Verenigd Koninkrijk maar verhuisde toen ze klein was al snel naar Zuid-Frankrijk waardoor ze zowel de Engelse als Franse taal vloeiend spreekt. Annalise's moeder is een echte Britse en haar vader is deels Frans waardoor het hem ook aansprak om in het moederland van zijn moeder te gaan wonen. Annalise heeft op vele verschillende plekken op de wereld gewoond waardoor ze op negentienjarige leeftijd al veel meer van de wereld heeft gezien dan de meesten oudere mensen. Vroeger gingen ze in de zomer altijd voor een tijd naar Italië waardoor Annalise ook een redelijke kennis heeft van de Italiaanse taal.


    "I'll always choose you"


    Innerlijk
          Annalise is een meisje wat stevig in haar schoenen staat, dat doet ze al haar hele leven. Ze kan goed voor zichzelf opkomen en laat dingen zeker niet over zich heen lopen. Annalise is niet bang om te zeggen wat ze denkt en kan soms iets te ver door draven in haar mening waardoor ze de mening van anderen achterstelt. Annalise heeft haar hele leven al stevig in haar schoenen gestaan. Ze wist op jonge leeftijd al goed te laten horen wat ze wilde en kon het ook duidelijk laten merken met een hoop gezeur als ze het ergens niet mee eens was. Annalise wordt door sommige mensen arrogant genoemd en dat is soms ook wel terecht. Ze kan zichzelf op sommige momenten beter vinden dan anderen en zal ook zeker geen aandacht besteden aan mensen die ze minderwaardig vindt. Dit is ook een eigenschap van Annalise waardoor veel mensen op haar af knappen. Annalise laat deze kant echter totaal niet zien aan de mensen waarom ze geeft waardoor het soms ook apart voor die mensen is wanneer iemand Annalise arrogant noemt. Annalise is zeker een meisje wat altijd zal doorzetten. Het woord opgeven zal niet in haar woordenboek staan. Wanneer Annalise eenmaal een doel voor ogen heeft zal ze er alles aan doen om dat doel ook werkelijk te bereiken. Annalise is zo haar hele leven al ingesteld wat er ook voor heeft gezorgd dat ze zo ver is gekomen in de dingen die ze graag doet. Hoewel je het misschien niet zou verwachten kan Annalise ook heel aardig zijn, als ze daar zin in heeft tenminste. Ze zal tegen de mensen van wie ze houdt bijna altijd aardig zijn en dat is geen gemaakte aardigheid. Annalise is aardig tegen je, of helemaal niet. Ze ziet alles heel zwart-wit en zo ziet ze mensen ook. Ze deelt alles in in twee groepen, mensen die ze mag en mensen die ze niet mag. De meesten mensen vallen in de tweede groep waardoor ze dus vaak als niet aardig wordt beschreven. Maar wanneer je haar beter leert kennen merk je dat ze echt een schat is. Annalise is een persoon dat van gezelschap houdt, ook al laat ze dat niet altijd merken. Ze houdt er helemaal niet van om alleen te zijn omdat dit haar doet herinneren aan het feit dat haar ouders vroeger vaak weg waren. Annalise zal zich niet altijd sociaal opstellen tegenover mensen maar toch blij zijn dat ze in haar omgeving zijn. Annalise kan mensen ook goed inschatten waardoor ze vaak gelijk ziet wat voor mensen het zijn. Annalise is niet het persoon dat erg nadenkt voordat ze iets doet. Eigenlijk denkt ze helemaal niet na en maakt ze hele impulsieve beslissingen waardoor ze soms in vreemde, gênante en zelfs gevaarlijke situaties terecht komt. Annalise weet zich echter altijd uit deze situaties te redden. Annalise is ook een persoon wat niet nadenkt voordat ze iets zegt. Ze zegt wat ze denkt, hoe pijnlijk dat soms ook kan zijn voor anderen. Annalise is zeker een intelligent persoon te noemen. Ze heeft een bovengemiddeld IQ en heeft het altijd goed op school gedaan. Maar ook in het echte leven is Annalise intelligent. Ze begrijpt de meeste dingen die in het dagelijkse leven gebeuren en kan ook goed verbanden leggen. Wanneer Annalise spreekt zal haar taalgebruik ook boven gemiddeld zijn. Annalise is een zeer creatief persoon. Ze kan goed overweg met kwasten, potloden en stiften en ze kan met gemak prachtige tekeningen op papier zetten. Maar Annalise is ook creatief in het dagelijkse leven. Ze kan creatief denken en oplossingen bedenken voor bijpassende problemen. Annalise is een persoon wat altijd in staat is om anderen te helpen. Hoewel ze sommige mensen niet mag. Ze zal altijd haar best doen om andere mensen te helpen als dat binnen haar bereik ligt. Annalise stelt zichzelf hier echter niet door achter. Ze blijft nog steeds voor zichzelf opkomen en zal iemand niet helpen als zij zichzelf daardoor onderdoet. Annalise is zeer muzikaal ingesteld. Al vanaf jonge leeftijd vond ze het heerlijk om haarzelf helemaal te verliezen in muziek. Ze kan heel goed gitaar en piano spelen maar is ook met andere instrumenten wijs. Annalise heeft naast de kwaliteit om instrumenten te kunnen bespelen ook nog eens een gouden stem. Ze kan prachtig zingen en in de combinatie met haar gitaar of keyboard kan ze prachtige liedjes laten horen. Annalise is erg fanatiek. Ze zal altijd moeten winnen en daarmee kan ze ook totaal niet tegen haar verlies. Als ze ergens in verliest, hoe onbelangrijk het ook kan zijn, zal ze extreem chagrijnig worden. Annalise zal dus zich dus ook altijd honderd procent inzetten als het om iets competitief gaat. Annalise is erg leergierig. Ze zal altijd benieuwd blijven naar de werking en oorzaak van dingen en is daarbij ook extreem nieuwsgierig. Soms kan Annalise daarin irritant zijn omdat ze gewoon te veel wilt weten.


    "And I think I'm gonna love you for a long long time"


    Uiterlijk
    Annalise is een mooi meisje en dat weet ze zelf ook. Ze heeft donkerbruine haren die tot iets over haar schouders vallen. Ze heeft een bleke huid maar niet zo bleek dat het opvalt en in de zomer wordt haar huid ook snel bruin. Annalise heeft grote felblauwe ogen waaruit altijd meer emotie te halen is dan haar woorden. Een volle laag wimpers omhullen haar ogen waardoor ze nog groter lijken. Haar wimpers en haar wenkbrauwen zijn nog donkerder dan haar haar en zelfs bijna zwart te noemen. Annalise's wenkbrauwen lopen in een soepele boog boven haar ogen en passen goed bij de rest van haar gezicht. Annalise heeft een kleine smalle wipneus waar, evenals op haar wangen, allemaal kleine sproetjes op te tellen zijn. Met haar één meter zevenenzestig is Annalise niet de allerlangste maar steekt ze toch nog wel een stuk uit boven de kleinsten. Annalise is erg slank gebouwd en heeft een soepel lichaam waarmee ze veel lichamelijke activiteiten uit kan voeren. Ze heeft haar hele leven al intensief gesport waardoor ze aan spierkracht ook niets ontbreekt. Annalise is een persoon wat eigenlijk bijna nooit make-up draagt. Ze vindt dat je je eigen natuurlijkheid niet moet bederven met lagen troep. Annalise's kledingstijl is zeer divers. Het ligt aan haar stemming wat ze aandoet. Als ze niet lekker in haar vel zit zal je haar dagenlang alleen in niet meer dan een joggingsbroek en trui zien rondlopen maar wanneer ze vrolijk is kan ze met de meest originele outfits op straat komen.


    "I'm in love with cities I've never been to and people I've never met"


    Geschiedenis
          Annalise heeft een prettige jeugd gehad. Ze is opgegroeid in een rijk dorp ten zuiden van het Verenigd Koninkrijk en is toen ze enkele jaren oud was naar Frankrijk verhuisd. Vanaf dan heeft ze eigenlijk vele plekken op de wereld bezocht en vele ervaringen op gedaan. Sinds een aantal jaren woont ze samen met haar moeder in Miami zodat ze rustig haar school af zou kunnen maken. Annalise heeft altijd naar een broer of zus gehunkerd. Ze voelde zich vaak alleen als ze thuis was omdat haar vader vaak weg was voor zijn werk en haar moeder met andere dingen bezig was. Toch is Annalise altijd gelukkig geweest in haar jeugd.


    "I think she caught between who she is and who she wants to be"


    Extra
          Zwemmen
    Annalise is zeer goed in zwemmen. Ze zwemt hoog en heeft al meerdere grote wedstrijden gewonnen. Als Annalise aan haar toekomst denkt zou ze graag professionele zwemster willen worden, een beroep waar ze nu al hard op weg naar is.
          Relaties
    Lynn Avery Troian Hastings ~ Annalise is beste vriendinnen met Lynn.


    "I'm actually a very nice person, until you piss me off"

    [ bericht aangepast op 9 feb 2015 - 18:42 ]


    -

    Annalise is denk ik af, is ze goed zo?


    -

    Rawhide schreef:
    (...)

    We kunnen doen dat ze elkaar niet mogen? :Y)


    All right! (:


    El Diablo.

    Komen nu de koppeltjes? :Y)


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Mangata schreef:
    Annalise is denk ik af, is ze goed zo?


    Heel goed! (:


    El Diablo.

    Sabaism schreef:
    Komen nu de koppeltjes? :Y)


    Ja, ik ga wel even loten nu. (: Ik heb geen zin meer in huiswerk dus x'D


    El Diablo.

    Zamperini schreef:
    (...)

    Ja, ik ga wel even loten nu. (: Ik heb geen zin meer in huiswerk dus x'D


    Ik ben benieuwd :3.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Is er nog een rol vrij? c:


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Heffron schreef:
    Is er nog een rol vrij? c:


    Nee sorry :c
    Of jij en CrowIey moeten beide een rol nemen (jongen en meisje dan), maar ik wil morgen beginnen dus ik weet niet of dat handig is :c


    El Diablo.

    IK HEB DE KOPPELS, JAWEL :'D
    Laat me ze even hier zetten ^^


    El Diablo.

    Koppels:
    Elînor x Owen
    Lilith x Dalon
    Jacelyn x Tyler
    Lynn x Damon
    Kendra x Elliot
    Annalise x Josh
    Lauren x Christian
    Felicia x Micah

    [ bericht aangepast op 9 feb 2015 - 19:56 ]


    El Diablo.

    Zamperini schreef:
    (...)

    Nee sorry :c
    Of jij en CrowIey moeten beide een rol nemen (jongen en meisje dan), maar ik wil morgen beginnen dus ik weet niet of dat handig is :c


    Ik kan wel even doorwerken aan mijn rol, maar dan weet ik niet of Crowley nog meewil doen. Zou het een probleem zijn als wij twee dan een dag later zouden beginnen?


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Heffron schreef:
    (...)

    Ik kan wel even doorwerken aan mijn rol, maar dan weet ik niet of Crowley nog meewil doen. Zou het een probleem zijn als wij twee dan een dag later zouden beginnen?


    Op zich niet.. Ik stuur haar wel even een berichtje (:


    El Diablo.