Momento uno:
Voor een bepaalde gymactiviteit werd ik ingedeeld bij tennis, en Noah dus ook. We moesten gemengde teams maken, en één zo'n jongen uit mijn klas zei zo
"Ik ga wel met Julie S", wat doet Noah, "Ja, dan neem ik *** (*** is mijn achternaam (:') wel." Ik wist niet hoe ik het moest opvatten, maar ik vond het wel schattig, wij gingen dus met zijn tweeën tennissen. c:
Nou toen gingen we tennissen, en je moest om de beurt, en toen wij net aan de beurt waren geweest en moesten wachten, je wil niet weten wat Noah deed. Hij pakt een tennisbal en wil voetbaltrucjes gaan doen, raad wat, hij flikkert over de bal en valt dus. Ik moest zó hard lachen gewoon hea, oh mijn god. :'D
Momento duo:
We moesten met gym gaan badmintonnen, en als je op een bepaalde plek stond en je verloor moest je op de bank gaan zitten. Op een gegeven moment kwam ik op die plek tegen Noah te staan, en we hebben serieus de hele les tegen elkaar gebadmintond. Puur omdat we allebei niet op de bank wilden zitten en het wel prima vonden zo tegenover elkaar :'D
Momento très:
Laatst was het bij de gymzaal (oh mijn god alles met gym nu) dat je zeg maar daar langs kon fietsen om naar de fietsenstalling te gaan, en dat was handiger als je het eerste en het tweede uur gym had, omdat wij altijd blokuur gym hebben.
Nou was het fucking glad en heel veel mensen gleden uit, en ik scheet 'm echt zeven kleuren. Ik was van mijn fiets afgestapt en liep heel langzaam en voorzichtig, en ondertussen was ik de sneeuw aan het uitschelden. Toen kwam Noah langslopen, en hij begon ontzettend smeagle te lachen en te grijnzen. Toen zei ik zo op Whapp "Gast, het is niet grappig als ik met mijn fiets bijna flikker en de sneeuw sta uit te schelden, oké? [InsertStukGaandeSmileyvanWhapp] Toen reageerde hij terug "Ja sorry [InsertStukGaandeSmileyvanWhapp] Meisjes van precies twaalf jaar met een rode jas en een blauwe sjaal die bijna flikkeren met hun fiets en de sneeuw staan uit te schelden, ja, dat vind ik best vermakelijk [InsertStukGaandeSmileyvanWhapp]" En toen reageerde ik weer "GAST IK HAD EEN FUCKING RODE SJAAL."
Nou toen was het vandaag, ik fietste weer langs de gymzaal en hij kwam weer langslopen, wat doe ik, ik grijp mijn sjaal vast en wijs ermee naar hem, en begin keihard "ROOD, ZIE JE DAT, ROOD" te roepen, waarna hij heel droog terugzegt: "Ja sorry, ik ben kleurenblind" en daarna stukgaat.
Nu vandaag bij Levensbeschouwing gingen we allebei helemaal stuk omdat we gingen doen alsof we kleurenblind waren. We hadden allebei een blauwe trui aan en gingen heel vrolijk naar elkaar roepen "Wat een mooie rode trui!", waaaauw. :')