• Ik geloof dat hier vast wel mensen zitten die mijn vragen kunnen bevestigen. :Y) Gewoon voor de zekerheid.
    Ik ben dus van plan straks mijn iPhone 4 8GB te resetten. Gewoon eventjes leeg halen en later de reserve kopie erop te zetten.
    Maar nu vraag ik mij af, mijn contacten, staan die op mijn telefoon of op mijn sim? Of iets anders :') Ik ben niet heel slim op dat gebied.
    En als ik alles eraf haal en later [mijn reservekopie] terug zet, krijg ik dan ook mijn whatsapp berichten terug zeg maar?

    En dan is er ook nog de optie 'm helemaal leeg te halen en te beginnen zoals als hij net nieuw is. Maar dan kan ik niet makkelijk mijn contacten er weer op krijgen, right?

    Alvast bedankt voor de moeite. :]

    [ bericht aangepast op 3 feb 2015 - 20:34 ]

    Alles staat in de icloud als het goed is(dat kan je instellen) en op whatsapp zelf kan je ook daarvan een reservekopie maken. Dus je kan alles terugkrijgen.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Van sommige heb ik gehoord dat je dan devergrendelknop en homeknop ingedrujt moet houden en dan de homeknop los laten, of die andere. Heb geen Iphone dus weet niet of het echt werkt.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Reset betekent dus dat je alles kwijt bent... Je krijgt niks terug wat je niet kopieert. Je kan zelf kijken of je contacten op je sim staan door ernaar te kijken, wij kunnen dat toch niet weten.


    Your make-up is terrible

    Slotje op aanvraag.


    Pretty is just a pretty word.