Square schreef:
Aww, wat een schatje. ^^
Maar jullie hebben haar toch al een tijdje, of niet? Een weekje geleden of zo vertelde je in ieder geval al over de naam.
Wij hebben zelf een twaalf jaar oude hond en twee cavia's. En een hele berg badeendjes. :'D
Wat een geweldig mooie foto! <3
& Wat een schatje is Yentl! <3 Maar volgens mij zijn puppies altijd schattig. :d
Mijn knappe, geweldige, beste Beagle Joep! Hij is dus vijf jaar (geboren op Halloween ^^) en is werkelijk mijn alles. En we hebben thuis ook nog een chihuahua wonen, namelijk: Quincy. - Hem gaf ik twee jaar terug aan mijn zusje voor haar verjaardag, maar om vele persoonlijke redenen issie weer bij me teruggekomen en zit ik opgescheept met een chihuahua (tjah, het zijn echt niet mijn honden.. Ik houd van groot!). Zijn bijnaam is Benjamin Button, want toen ik hem kocht voor haar, wassie 11, vorig jaar wassie 9 en nu wordie op 7 geschat. Quincy komt uit een fokkerij, hij was daar een dekreu, de arme schat.
Joep heb ik voor mijn verjaardag gekregen toenie ongeveer negen weken was. Iedereen zij dat ik geen Beagle nemen moest (ik mocht geen grotere hond, dit was de maximale grootte die ik mocht) omdat ze te eigenwijs en koppig waren en ze niet zouden luisteren. Maar ik heb er nog nooit spijt van gehad. Joep is lekker eigenwijs, heeft zijn eigen mening, luistert naar je maar doet dan toch wat hij zelf wil.. Zoals een hond hoort te zijn dus! :] Hij luistert naar me wanneer het écht moet. Bovendien is hij mijn maatje, mijn clown en mijn beste vriend. Dus ik kan me geen leven meer zonder hem voorstellen. :]
Verder heb ik nog een stel vissen en de kinderboerderijdieren.
[ bericht aangepast op 4 feb 2015 - 13:37 ]
You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.