Daardoor heb ik de laatste tijd mijzelf bijna nooit meer in slaap gehuild, mijzelf nooit meer verwond -ik zette mijn nagels in mijzelf, tot bloedens toe, om fysieke pijn te voelen ipv mentale pijn, wat natuurlijk heel slecht is, I know- en geen echte hyperventilatie aanvallen meer gehad. Stiekem ben ik best trots op mijzelf, want van "vrienden" heb ik weinig steun gehad en mijn halve familie was er net zo aantoe, dus die konden alleen meepraten en even down zijn als ik. Al met al heb ik mijzelf toch echt zelf weer omhoog moeten helpen en ik ben ervan overtuigd dat ik nu alleen maar sterker ben dan voor dit alles. Ik ben er nu echt zeker van dat zolang je je best doet, creatief nadenkt en door blijft zetten, het altijd wel goed komt. Hoelang de nacht ook duurt, uiteindelijk zal de zon weer opkomen en zodra dat gebeurt, schijnt hij feller dan voorheen.
Dus nu ben ik in zo'n fase waarin ik alleen maar wil dansen, zingen, lachen -helaas heb ik heel veel leeswerk gezien morgen mijn colleges van het derde blok beginnen- en mijn vreugde wil delen, dus vandaar dit topic. Voor de mensen die nu in een hele nare situatie zitten en het einde van de donkere tunnel maar niet in zicht krijgen, blijven doorzetten. Het is het echt waard c;
Hebben jullie ook goed nieuws gekregen of leuke dingen meegemaakt die jullie vrolijk maken of jullie sterk laten voelen?
Happy Birthday my Potter!