Omdat ik al een tijdje niet meer heb geschreven en ik eigenlijk weer de draad probeer op te pakken, zoek ik naar een co-auteur die mij hierbij kan helpen. Ik heb wel een paar ideeën die ik nog niet helemaal heb uitgewerkt, maar ik kan in ieder geval verschillende kanten op met mijn ideeën. (:
Wat ik te bieden heb:
Ik kan eenmaal per week schrijven, bij korte hoofdstukken weliswaar twee keer per week.
Ik schrijf graag hoofdstukken van 700/800 woorden.
Ik sta open voor ideeën en durf over taboes en dergelijken te schrijven.
Mijn interesses liggen vooral bij historie, detectives, thrillers en drama.
Ik kan schrijven vanuit het oogpunt van een vrouw, maar ook vanuit het oogpunt van een man.
Ik sta open voor zowel fanfiction als OP's.
Wat ik van mijn co-auteur verwacht:
Een redelijk niveau qua spelling en grammatica. Dyslexie vormt echter geen probleem voor mij.
Hoofdstukken die minimaal 500 woorden bevatten.
Feedback. Ik zou het prettig vinden als we elkaars hoofdstukken controleerden en elkaar feedback geven waar dat nodig is. Dit hoeven geen hele paragrafen te zijn. (:
Interesse. Ik wil niet dat het brainstormen en het maken van keuzes volledig aan mij wordt overgelaten, aangezien dat een beetje ongeïnteresseerd op mij overkomt.
Mochten er nog vragen, dan mogen die natuurlijk gesteld worden. Ik hoop dat het zal lukken om een goede co-auteur te vinden. (:
"Her heart was a secret garden, and the walls were very high."