• Hayhay!

    Ik ben bezig met een hobbit fanfiction, maar aangezien ik dyslexie heb maak ik af en toe nog wat schrijffoutjes (oops) Ik weet dat je een betareader kan aanvragen bij een hoofdstuk, maar ik heb mij verhaal op google drive staan, en niet op quizlet. Ook is mij het opgevallen dat het soms weken kan duren voordat je een bericht terug krijgt van een betareader, en dit vond ik wat onhandig aangezien ik elke week een hoofdstuk wil activeren.
    Ik vroeg me dus af of iemand zich vrijwillig wil aanmelden als betareader om mijn verhaal te verbeteren op google drive :)
    Mijn verhaal is engels-nederlands, dit is het verhaal dat verbeterd moet worden. Ook is hier een nederlandse versie van, maar het engels hoeft daarom ook niet verbeterd te worden. Het nederlandse is het enige dat verbeterd moet worden.
    Het gaat om dit verhaalt:




    Aegliriëll is een jonge elfenvrouw, wiens leven vrij rustig is verlopen diep in de bossen van Lórien. Ze heeft geen familie, op enkel een gedomesticeerde griffioen genaamd Shyla na, de laatste van haar soort. Aegliriëll maakte het haar taak om, na de vondst van haar griffioen, bedreigde diersoorten op te sporen, en ze te beschermen van al het kwaad dat hen is aangedaan. Ze brengt ieder van hen naar het dichtstbijzijnde elfen Koninkrijk en zorgt voor hen, tot het einde van hun dagen. Zo had de jonge elf een thuis gevonden, zowel in Lórien als in Rivendell.
    Aegliriëll heeft zich echter nooit echt thuis gevoeld bij de nette, gracieuze elven. Ze was anders, en dat wist ze.

    Als op een dag een groep dwergen Rivendell binnenvalt, neemt haar nieuwsgierigheid haar geest over. Na alle klachten van de elfen, wilde ze wel eens weten of het Dwergenvolkje echt zo verschrikkelijk is als werd beweerd. Ze ontmoet de leider van de groep, Thorin Eikenschild, een nogal chagrijnig en koppige man die totaal niets met de elfen te maken wil hebben.
    Zodra de groep dreigt te vertrekken, biedt ze zich aan bij hen te voegen in hun missie, om hopelijk de groep te versterken. Thorin weerhoudt haar hiervan, want hij denkt dat ze alleen maar voor problemen zal zorgen, maar dankzij het continue gezeur en vastberadenheid van de koppige elf lukt het haar toch om met de groep mee te mogen op hun avontuur.







    • Gestart op 4 - 1 - 2015
    • Bevat spoilers gedurende het hele verhaal.
    • Fictie, niet gebaseerd op de werkelijkheid.
    • Tauriel bestaat niet in dit verhaal.
    • Alle rechten gaan naar J.R.R. Tolkien.
    • Geschreven in het Nederlands, gesproken in het Nederlands.
    • Voorblad gemaakt door: Biblio




    Ik zou zeggen, laat wat van je horen als je geïnteresseerd bent! Ik hoop dat iemand zijn/haar tijd hiervoor wil inzetten! Zou super tof zijn :D


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ik wil graag!

    XxStar schreef:
    Ik wil graag!


    Haha oh ik zir dat dit tppic nog openstaat xD Ik heb al een paar maanden 'spelling en grammatica les' van iemand. En het is al heel erg vooruit gegaan! Wel super bedankt voor je aanbod meid! (flower)


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Zal ik dit topic dan maar sluiten? (:


    Pretty is just a pretty word.

    Mulleroni schreef:
    Zal ik dit topic dan maar sluiten? (:


    hahaha graag ja! thanks xD


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.