Hallo allemaal,
Sommige van jullie zullen mijn verhaal 'Hoge hakken, stinkende sokken' misschien nog wel kennen, voor de mensen die dit niet doen zal ik het even kort uitleggen. Een tijd terug had ik hier een verhaal geplaatst en toen het af was heb ik van Q verwijderd en het gecorrigeerd met een vriendin in de hoop het uit te kunnen geven. Alles ging goed en wel, ze had het na gekeken, ik print alles uit en stuurde het naar meerdere uitgevers. Natuurlijk verwachte ik geen wonderen en ben ondertussen 5 keer afgewezen en wacht op antwoord van de 6de.
Ik woon in het buitenland (Frankrijk voor de nieuwschierigen) en het toesturen is daardoor een heel gedoe, als ik mijn script terug wil moet ik een envelop met postzegels mee sturen maar franse postzegels kunnen schijnbaar niet gebruikt worden om dingen te versturen in nederland. Ik kreeg mijn scripst hierdoor nooit aan. Nu bood mijn vriendin me aan het te sturen vanaf haar thuis (in nederland zoals jullie wel zullen bergijpen). Dat ging goed, ik print het hier drie keer uit en stuur alles in één keer naar haar toe, het probleem is nu dat ze in mijn synopsis* fouten heeft gevonden, dit kan trouwens ook een goede rede zijn van de afwijzigingen, als er al fouten in de synopsis staan, hoe moet het boek er dan wel niet van binnen uit zien (laat ik maar hopen dat dit niet het geval is).
Mijn vriendin heeft tegenwoordig echter totaal geen tijd aangezien ze van opleiding zal veranderen en heel druk is met haar studie en thuissituatie. Ikzelf ben dyslextisch dus zie heel moeilijk fouten, zeker als ze van mijzelf zijn.
Ik wilde dus vragen of iemand zo vriendelijk wilt zijn om mijn synopsis en misschien zelfs wat meer pagina's na te kijken. Ik zou jullie echt heel dankbaar zijn.
Om te zien of het verhaal jullie aanspreekt om het te corrigeren, hier waar het over gaat:
Liefs Sam
The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.