• Vanmiddag lag ik gezellig op de grond midden in de speelplaats. Ze waren dus elkaar aan het duwen en mij duwden ze ook. En ik lag daar naast de boekentassen en iedereen was aan het lachen. En ze keken allemaal naar mij. Ik had zo een rokje aan met een broek onder. Zegt er zo een gast van mijn school die ik keihard haat 'Waarom heb je daar nu een broek onder?' Ik kon hem vermoorden.

    Ooit al midden in de speelplaats gelegen?

    Whahaha.. Armen jij!
    Ja ike ook!! Maar neit aleen op de sgoolplaats. ik word mestal de helle gang doorGesluurt door zijn gekkewijf van mijn klas!! en ik ben ook wel ik gevallen, omdat ik iemand oppreberden te tillen laat ik haar vallen, val ik er overheen! en dat was op me 2de sgooldag, van de middelbaar >.< en de eerste sgooldag ben ik van de trap gedondert! en idt jaar weer, de eerste sgool dag. is mijn rituel, elk niew sgooljaar, als eerste van de trap donderen :P


    Dunno ><

    Whahaha.. Armen jij!
    Ja ike ook!! Maar neit aleen op de sgoolplaats. ik word mestal de helle gang doorGesluurt door zijn gekkewijf van mijn klas!! en ik ben ook wel ik gevallen, omdat ik iemand oppreberden te tillen laat ik haar vallen, val ik er overheen! en dat was op me 2de sgooldag, van de middelbaar >.< en de eerste sgooldag ben ik van de trap gedondert! en idt jaar weer, de eerste sgool dag. is mijn rituel, elk niew sgooljaar, als eerste van de trap donderen :P

    *plat*

    nog nie int midde van de speelplaats gelege, maar heb wel al eens op de bank gelege en zo ondersteboven naar de gang gekeken!!xD

    Wist je trouwens dat sommige leerkrachten op het plafond kunnen lopen?!xDxD


    Honest to god, I will break your heart. Tear you to pieces, I'll rip you apart