Hallo allemaal,
maandag moet ik een Engels essay gaan schrijven voor een punt (dit telt 20% mee voor mijn eindexamen) en we mochten drie onderwerpen kiezen uit de vijf die ons werden voorgeschoteld. We krijgen maandag dan ook drie van deze vijf onderwerpen om uit te kiezen en ons echte essay uit te schrijven en als je geluk hebt zitten alle drie je onderwerpen er tussen en als je pech hebt maar 1 (beetje oneerlijk als je het mij vraagt, maar goed). Nu zit ik me dus al de hele week voor te bereiden en heb ik al teenage pregnancy en obesity uitgewerkt. De volgende die ik wil gaan uitwerken is Racism in the USA, maar nu weet ik dus geen stelling die ik kan verdedigen of een vraag die ik kan beantwoorden voor dit topic. De andere waar we uit konden kiezen waren modern slaverny en Financial crisis, maar deze lijken me toch echt net wat te hoog gegrepen voor mijn Engelse worden schat.
Nu vroeg ik me af of jullie misschien een goede stelling weten om te verdedigen of een vraag om te beantwoorden? Alvast bedankt!
[ bericht aangepast op 30 jan 2015 - 15:18 ]
You were born original, don't die as a copy.