• ik ben mijn kabel vn mij iPod kwijt en kan nu nie meer oplade ;l en nu gak morge mr aan ruud vrage of hij een kabel voor me heeft en dan wil hij hem wedden van zeker niet geven (A) maar heeft iemand een idee hoe ik da ding mis. opsou kunnen laden ? :X


    We can only learn to love by loving.

    wat dagt je van je kamer opruime:X


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    naar de winkel[waar je iPod heb gekocht!^^] en om een kabeltje vragen!;)


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik heb 3 ipod opladers
    Je mag er wel eentje van mij :']


    No growth of the heart is ever a waste

    - blazen?


    it's cool to know nothing.

    ik heb ook een 4 kabeltjes om op te laden
    Als je wilt dan krijg je er wel eentje


    I need you like a heart needs a beat

    @Angelxwings
    hij ligt niet eens op mijn kamer ;l hij lag in mijn computerhok ;l

    @Samantha
    oehh xP graag selfs


    We can only learn to love by loving.

    in een sloot gooien en drie dagen later met een schepnetje op te vissen om hem vervolgens met een hamer in elkaar slaan. dan ga je er met een fohn bovenstaan, want aan een natte iPod heb je niks. als hij eenmaal opgedroogd is gooi je hem van de hoogste flat af die je kunt vinden, en ik hoop dat je zo snel bent om hem beneden weer op te vangen. als je dat niet bent moet je zorgen dattie in een prullebak valt. als je dan beneden bent, zal je net een zwerver er weg mee zien lopen. je rent achter hem aan, trapt m even goed in de ballen, spuugt in zijn gezicht en pakt je iPod weer terug. vervolgens loop je naar een telefoon winkel en zeg je dat je telefoon stuk is en geeft je iPod. als de verkoper even niet oplet, en zich omdraait, duik je snel naar beneden -moet je die blik in die ogen zien, dat deed ik bij onze concierge- je pakt dan snel je iPod terug en rent in je blote billen de winkel uit. als je weer thuis bent, regel je een agresieve hond. je bind een stukje vlees aan je iPod, en laat je iPod een halfuurtje aan de hond over. hopen dat hij dan het vleesje eraf heeft, want jij moet je iPod redden. Je pakt een lasapparaat en last alle kleine stukjes er weer aan.

    wedden dattie het binnen de kortste keren weer doet? xd. ik heb teveel fantasie.
    xxx

    Ga de straat op en roep keiluid ' WIE HEEFT ER EEN IPOD DING KABELTJE !? x3

    Of je wacht gwn tot ie uiteens uit de lucht komt vallen (A)


    A. ikmisje.