• Dit jaar zit ik op men 1e jaar in de kso
    ik zat er goe dee goe men best en haalde goede punten
    het rapport was ni zo goe ma ik was erdoor en had de meeste punten vr muziek
    Nu eeft men moeder verteld da ze op de oudercontact me buiten willen gooien omda ik toevallig ni zo goe kan acteren, ze gaan me zowiezo buizen als ik er blijf zoda ik wegga. Ze gooien me dus buiten en ik weet ni wa te zeggen, gewoon omda ik ni zo goe bn, iedreen zou normaal gelijke kansen krijgen en ze zeiden altij da hoe ge u inzet het beste is ik zette me altij in altij en nu dit?!

    En kweet echt ni wa ik nu moe doen, ik wil ne richting zoeken die goe is ma kweet geen, ik dacht eentje me muziek...Omda ik daar de beste punten vn de klas in b en weten jullie ne richting( behalve Woord kunst drama)

    Misschien.. je bent goed in muziek? Tja, dit is duidelijk een toneelschool. Misschien moet je naar de pabo afdeling (dat is een lerarenopleiding) en dan voor muziek lerares op een school gaan? Of als muzieklerares in het algemeen?


    Life is hard and then we die

    Dankjewel(K)
    Men grootmoeder eeft me just ne boekske gegeven en me richtingen en bij kunst sta dans, muziek en woordkunst drama en nu is de vraag of muziek ook ne aparte richting is

    Je kunt in ieder geval een opleiding tot muzieklerares volgen. Ik zou het daar als ik jou was niet meer proberen. Ik bedoel, als ze al van plan zijn om je te dumpen? Wees dan dapper en stap zelf op. Laat je niet misselijk maken omdat je toevallig niet kan acteren. Er zijn genoeg andere dingen waar je goed in bent.


    Life is hard and then we die

    bah. wat een kutstreek. follow your heart.