• Nadat mijn vader een overdosis had ingenomen zijn mijn moeder en ik bij haar beste vriend Henk ingetrokken.
    Wat een ongelooflijke kut wezens zijn dat eigenlijk, beste vrienden. Mijn beste vriendin praat amper nog tegen me sinds ik voor het eerst depressief genoemd werd, en mijn moeders beste vriend besloot haar zonder echte reden in elkaar te slaan.

    Voor de 14-jarige Anna Wenkers is het leven moeilijk. Drie jaar geleden heeft zij de stempel 'depressief' gekregen, en aangezien ze weigert medicijnen te slikken wordt ze in plaats daar van door haar psychiater opgedragen om elke dag een stukje te schrijven over hoe ze zich voelt, waarom ze zich zo voelt en wat ze die dag gedaan heeft.
    In het begin heeft ze een enorme hekel aan haar taak, ze vindt het dan ook tijdverslindende onzin. Maar na een tijdje begint ze zich te beseffen dat een dagboek een geweldige manier is om jezelf te ontdekken en leren begrijpen.





    | NEDERLANDS | SOMMIGE DELEN ZIJN WAARGEBEURD |
    | SOMMIGE DELEN ZIJN FICTIEF | ALLE PERSONAGES ZIJN FICTIEF |
    | (C) ILANA DEWI |


    Om privacy redenen zeg ik niet welke delen echt zijn en welke delen niet. Klik op het plaatje om naar de story te gaan. Er zijn al een aantal hoofdstukken, maar het letter type is groot en ze zijn erg kort.


    I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.