Hoi allemaal!
Ik heb vanmorgen in mijn beide oorlellen een tweede gaatje laten schieten [bij Claire's]. Ik weet al bijna zeker dat ik ook een derde wil en ik heb 't zo laten schieten dat er nog een derde naast kan. Een vriendin van mij heeft haar tweede en derde gaatjes laten schieten bij Claire's, dus ik neem aan dat ik daar dan ook derde kan laten schieten. Natuurlijk wacht ik totdat mijn tweede gaatje in beide oren volledig is genezen, dus mijn wens zal pas over minimaal 6 tot 9 weken plaatsvinden, maar ik plan graag vooruit. Ik ben al wezen googelen en ik lees soms goede verhalen en soms slechte verhalen. Wat denken jullie: laten schieten of laten piercen? Gaat piercen ook vrij pijnloos, net als schieten? Ik weet al bij welke shop ik ga laten piercen mocht ik voor piercen kiezen; eentje die heel goed bekend staat, dus dat zit wel snor. Prijs maakt voor mij niets uit: ik heb liever een duurdere en veiligere keuze met de minste risico's dan een goedkopere en minder veilige keuze met veel risico's; als het misgaat terwijl je een betere keus had kunnen maken, baal je enorm. Wat zijn jullie ervaringen? Tips?
[ bericht aangepast op 22 jan 2015 - 15:57 ]
"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife